Kurs og konferanse

For kursarrangører

Thon Hotels
Hos Thon Hotels finner du moderne kurs-, konferanse- og møtefasiliteter over hele Norge.

Uansett om du ønsker å holde et arrangement sentrumsnært i byen, i nærheten av et kommunikasjonsknutepunkt eller tett på naturen, har Thon Hotels et bredt utvalg av destinasjoner og lokaler. Vi skreddersyr selvsagt arrangementet etter dine ønsker og vår ambisjon er å skape perfekte rammer rundt ditt arrangement.

Thon Conference-hotellene er spesialiserte på kurs og konferanser og har moderne lokaler, fra små møterom til store konferansesaler. Du får personlig rådgivning og profesjonell service, og kan forvente topp kvalitet på teknisk utstyr og innemiljø. Vi har ulike serveringstilbud og menyer, og hjelper deg å velge det som passer best til ditt arrangement.

En oversikt over våre Conference hoteller finner du her.

Mange av våre Thon City-hoteller har også gode kurs-, konferanse og møtefasiliteter. Med nærhet til alt som skjer i byen er dette et godt alternativ for deg som ønsker å holde internmøter ute av huset eller ønsker å kombinere et møte med aktiviteter i byen.

En oversikt over våre City hoteller finner du her.

For spørsmål eller rådgivning vennligst kontakt kurs og konferanseansvarlig for Legeforeningen: Nderim Alihajdaraj / Salgssjef / mobil: 924 52 999 / E-post: nderim.alihajdaraj@thonhotels.no

Scandic Hotels
På Scandic er det enkelt å holde møter. Bestill en av våre møt epakker og få alt du behøver for din møtedag.
Vennligst send forespørsler på kurs og konferanse direkte til hvert hotel.

Du kan også kontakte med, Gül Aalrud, Key Account Manager Meeting & Event Sales. E-post: gul.aalrud@scandichotels.com, mob: 481 47 085.

Oversikt over Scandics 27 konferansehoteller (PowerPoint-fil)

Soria Moria Hotell og Konferansesenter

Forespørsel på kurs og konferanse sendes direkte til hotellet.
E-post: booking@soriamoria.no
Telefaks: 23 22 24 01

Du må være innlogget på legeforeningen.no for å få tilgang til:

Reisebyrå - TicketBiz Gruppe og konferanse

Hovedsamarbeidspartner Ticket Biz Gruppe og Konferanse tilbyr tjenester innenfor gruppereiser, kurs/konferanser/møter og events.

Kontakt: Ticket Biz Gruppe og Konferanse - Telefon: 22 47 78 70.

Ytterligere bistand kurs og konferansearrangement

For underavdelinger i Legeforeningen som har behov for ytterligere teknisk bistand til gjennomføring av kurs, konferanser og kongresser, anbefales firma med bred kompetanse og evne til å gjennomføre arrangement. Særlig viktig er det at firmaet leverer fullstendige regnskap. Ved henvendelse direkte til disse kan man be om tilbud for aktuelle kurs- og konferanser.
Sekretariatet har vurdert et utvalg aktører som tilbyr slik bistand:

Refusjon og støtte ved kurs og reiser

Spørsmål
Kontakt medlem@legeforeningen.no dersom du har spørsmål til avtalen.