Reisebyrå

Reisende i regi av Legeforeningen som ønsker bistand til reisebestilling, kan kontakte foreningens hovedsamarbeidspartner i forbindelse med reise og overnatting, BCD Travel. Privatreiser kan også bestilles mot et lavt gebyr

For å registrere deg som kunde, samt få tilgang til deres selvbookingssystem (online), må en mail med fullt navn og medlemsnummer sendes til travel@bcdtravel.no. BCD Travel vil da sende deg en lenke med brukernavn og passord. Du bygger da din egen profil og personlig kredittkort må registreres og benyttes som betaling. Du kan også ta kontakt via telefon eller gå inn på nettsidene til BCD Travel og benytte skjemaet som indikerer at du vil bli kunde.

Fordeler ved å benytte BCD Travel:

• Tilgang til rabatterte priser på fly, hotell og leiebil. BCD Travel har egne avtalepriser på fly og hotell og har full oversikt over Legeforeningens avtalepriser, samt oversikt over kampanjepriser fra flyselskaper, hoteller og leiebilselskaper
  • Markedets beste online bestillingsportal med tilgang til alt av fly, hotell og leiebil
  • Tilgang til dyktige reisekonsulenter gir deg god service via telefon og e-post dersom du heller ønsker personlig kontakt med reisebyrået
  • Effektiv løsning med all reiseinformasjon på ett sted. Alt av bestillinger, kvitteringer og historikk vil lagres på din personlige side hos BCD Travel
  • Unngå telefonkø, skranke kø og ekstra ventetid ved reise når det oppstår uforutsette hendelser på reisen. Ticket Biz har i gjennomsnitt 8 sekunders svartid på telefon ved behov for personlig service
  • BCD Travel overvåker dine bestillinger, kontakter og hjelper deg med ombooking av din reise om det skulle oppstå f.eks. streik, innstillinger eller tidsendring på din reise
  • Ved bestilling av reise med Norwegian vil du få to kolli bagasje, kredittkortgebyr, og setereservasjon inkludert i prisen
  • 24-timers service om du trenger assistanse utenfor normal åpningstid. Kontakt til 24-timers service blir belastet med et gebyr.
  • TripSource App Få full oversikt over dine reiser gjennom deres reiseapp

Kontaktinformasjon hos BCD Travel:

Telefonnummer: 22 47 88 50
E-post: travel@bcdtravel.no
Åpningstid: 8 - 17 (mandag - fredag)
24-timers service: 22 47 88 50
Besøksadresse: Munkedamsveien 3B, 0161 Oslo

Postadresse: Postboks 1591Vika, 0118 Oslo
Faste kontaktpersoner: Runhild Eriksbakken, Trine Hauglund og Kristin Kristoffersen

BCD Meetings & Events

Telefonnummer : 22 47 78 70
E-post: groups.no@bcdme.com

Hovedsamarbeidspartner Ticket Biz Gruppe og Konferanse tilbyr tjenester innenfor gruppereiser, kurs/konferanser/møter og events.

Les mer om kurs og konferanse

Spørsmål
Kontakt medlem@legeforeningen.no dersom du har spørsmål til avtalen.