Reisebyrå

Reisende i regi av Legeforeningen som ønsker bistand til reisebestilling, kan kontakte foreningens hovedsamarbeidspartner i forbindelse med reise og overnatting, Ticket Biz. Privatreiser kan også bestilles mot et lavt gebyr

For å registrere deg som kunde, samt få tilgang til deres selvbookingssystem (online), må en mail med fullt navn og medlemsnummer sendes til oslo@ticketbiz.no. Ticket Biz vil da sende deg en lenke med brukernavn og passord. Du bygger da din egen profil og personlig kredittkort må registreres og benyttes som betaling. Du kan også ta kontakt via telefon eller gå inn på nettsidene til Ticket Biz og benytte skjemaet som indikerer at du vil bli kunde.

Fordeler ved å benytte Ticket Biz:

• Tilgang til rabatterte priser på fly, hotell og leiebil. Ticket Biz har egne avtalepriser på fly og hotell og har full oversikt over Legeforeningens avtalepriser, samt oversikt over kampanjepriser fra flyselskaper, hoteller og leiebilselskaper
  • Markedets beste online bestillingsportal med tilgang til alt av fly, hotell og leiebil
  • Tilgang til dyktige reisekonsulenter gir deg god service via telefon og e-post dersom du heller ønsker personlig kontakt med reisebyrået
  • Effektiv løsning med all reiseinformasjon på ett sted. Alt av bestillinger, kvitteringer og historikk vil lagres på din personlige side hos Ticket Biz
  • Unngå telefonkø, skranke kø og ekstra ventetid ved reise når det oppstår uforutsette hendelser på reisen. Ticket Biz har i gjennomsnitt 8 sekunders svartid på telefon ved behov for personlig service
  • Ticket Biz overvåker dine bestillinger, kontakter og hjelper deg med ombooking av din reise om det skulle oppstå f.eks. streik, innstillinger eller tidsendring på din reise
  • Ved bestilling av reise med Norwegian vil du få to kolli bagasje, kredittkortgebyr, og setereservasjon inkludert i prisen
  • 24-timers service om du trenger assistanse utenfor normal åpningstid (mot gebyr)

Kontaktinformasjon hos Ticket Biz:

Telefonnummer: 22 47 88 50
E-post: oslo@ticketbiz.no
Åpningstid: 8 - 17 (mandag - fredag)
24-timers service: 22 47 88 50
Besøksadresse: Munkedamsveien 3B, 0161 Oslo

Postadresse: Postboks 1591Vika, 0118 Oslo
Faste kontaktpersoner: Runhild Eriksbakken, Trine Hauglund og Kristin Kristoffersen

Ticket Biz Gruppe og konferanse

Telefonnummer : 22 47 78 70
E-post: gruppe@ticketbiz.no

Hovedsamarbeidspartner Ticket Biz Gruppe og Konferanse tilbyr tjenester innenfor gruppereiser, kurs/konferanser/møter og events.

Les mer om kurs og konferanse

Spørsmål
Kontakt medlem@legeforeningen.no dersom du har spørsmål til avtalen.