Velkommen til Pediaterdagene i Bergen! Full oversikt over program, sosiale begivenheter, interessegruppemøter og alt annet finner du her

Ny nasjonal retningslinje for utredning, behandling og oppfølging av epilpsi hos voksne og barn som oppdateres fortløpende. Se nettsiden her. App kan lastes ned slik.

Lyst til å gjøre noe helt annerledes i overlegepermisjonen? Sykehuset Mnazi Mmoja har hatt et samarbeid i flere år med Helse Bergen. Ny barneklinikk er akkurat åpnet ved sykehuset i Stone Town. Flere norske barneleger har jobbet der de siste årene, og det er behov for flere!

Snart er det tid for ESPIDs (European Society for Paediatric Infectious Diseases) årlige møte. Denne gang i Madrid fra 23. til 27. mai 2017. Alt om kongressen her

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Norsk barnelegeforening (NBF) er en fagmedisinsk forening innen Den norske legeforening og arbeider både for barnas og barnelegenes interesser. Meld deg inn!

Norsk barnelegeforening sine veiledere i akutt og generell pediatri er lagt over på Helsebiblioteket sine sider.

Har du kommentarer eller tips til oss, kontakt nettredaktør Zanira Ansari på pedweb@barnelegeforeningen.no

Denne gangen i samarbeid med barnekirugene! Nytte temanummer som tar for seg flere aspekter ved tilstander som krever godt samarbeid mellom barnekirurger og barneleger. Du kan lese om blant annet behandling av gastroøsofageal refluks, gastrostomi, anorektale misdannelser, øsofagusatresi, epilepsikirurgi og mye mye mer. Ta en titt her