Styret i NBF inviterer medlemmene til å komme med forslag til kandidater til æresmedlemskap i NBF. Har du forslag til kandidater? Forslag ønskes innen 20.april og kan sendes til sekretaer@barnelegeforeningen.no. Les alt om æresmedlemskap i NBF her

Nyfødtmedisin, smerte, helseatlas og syndromologi er hovedtemaene som venter i Drammen fra 31.05 til 02.06. Det loves stemningsfulle kvelder! Ta en titt på program og påmelding her.

Styret er nå ferdig med sitt arbeid om de nye Satsningsområdene for NBF 2017-2021 og sender dokumentet ut på høring for sine medlemmer. Innspill meldes til sekretaer@barnelegeforeningen.no innen 9. april. Alt om dokumentet kan du lese her

Norsk Barnesmerteforening arrangerer sitt årlige seminar i Oslo den 8. mai med følgende hovedtemaer: Smerter hos barn og unge med kreft, postoperativ smertebehandling og langvarige smerter og helseplager hos barn og unge. Ta en titt på program og påmelding

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Denne gangen i samarbeid med barnekirugene! Nytte temanummer som tar for seg flere aspekter ved tilstander som krever godt samarbeid mellom barnekirurger og barneleger. Du kan lese om blant annet behandling av gastroøsofageal refluks, gastrostomi, anorektale misdannelser, øsofagusatresi, epilepsikirurgi og mye mye mer. Ta en titt her

Norsk barnelegeforening sine veiledere i akutt og generell pediatri er lagt over på Helsebiblioteket sine sider.

Har du kommentarer eller tips til oss, kontakt nettredaktør Zanira Ansari på pedweb@barnelegeforeningen.no

Norsk barnelegeforening (NBF) er en fagmedisinsk forening innen Den norske legeforening og arbeider både for barnas og barnelegenes interesser. Meld deg inn!