Allmennlegeforeningen og Norsk forening for allmennmedisin arrangerer 24.- 28. april Allmennmedisinsk våruke på Scandic Ishavshotell i Tromsø. Våruka er en møteplass for allmennleger, hvor vi tilbyr faglig påfyll og helsepolitiske debatter. Her er en god mulighet til å gjøre nye bekjentskaper og oppfriske gamle!

Et velkommen fra den islandske kongresskomite

Den 20. Nordiske kongress for spesialister og utdanningskandidater i allmennmedisin holdes i Reykjavik den 14. til 16. juni 2017 med tema “FROM THE CORE, changes and challenges in Primary Care”.

Vi ser frem til å være vert for kongressen, der vi vil utforske og diskutere hva allmennmedisin handler om i Norden, hva vi har gjort i fortiden og hva fremtiden vil bringe oss.

AF og NFA arrangerer kurs i "akuttmedisin" på Dr. Holms hotel i mars.
Presentasjoner fra kurset finnes her.

Rådet har en ganske uavhengig rolle, følger med på det som er dagsaktuelt og arrangerer også seminarer for fordypning i enkelte temaer. Bioetikk og etikk i idrettsmedisin er sannsynlig framtidige temaer, sier Svein Aarseth, leder av Rådet for legeetikk.

Siste nyheter

Aktivitetskalender