Årets årsmøte og vårmøte holdes i Oslo den 16-17/4 2018. Programmet spikres innen kort tid, men hold av dagene allerede nå. Mer informasjon om påmelding og program kommer senere.

Minner om at foreningens videoundervisning starter opp igjen tirsdag 30/1. Først ut denne våren er Trond Sand som skal undervise om VEP. Undervisningen starter som vanlig kl 1130 med oppkobling fra kl 1115. Vel møtt!

Da er høstens siste videoundervisning gjennomført. Nok et vellykket semester er over. En stor takk til kvalitetsutvalget som har ansvaret for denne undervisningen. Programmet for våren 2018 er klart, og vi kan se frem til nok et spennende og variert program.

Høstmøtet den 22/11 nærmer seg og det er mange påmeldte så langt, men det er plass til enda flere. Det blir arrangert en sosial samling tirsdag kveld den 21/11 og fagmøte onsdag den 22/11. Viktig informasjon i forbindelse med den sosiale samlinga og høstmøtet kan du lese mer om ved å klikke på "Les mer"

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet