Høstmøtet NFKNF 2017 - Viktig info

Høstmøtet den 22/11 nærmer seg og det er mange påmeldte så langt, men det er plass til enda flere. Det blir arrangert en sosial samling tirsdag kveld den 21/11 og fagmøte onsdag den 22/11. Viktig informasjon i forbindelse med den sosiale samlinga og høstmøtet kan du lese mer om ved å klikke på "Les mer"

Det blir en sosial samling på Restaurant Hildr tirsdag 21/11 kl 2000. Foreningen sponser deler av denne samlingen, men det er satt en egenandel på kr 200,- pr person. Det er viktig at egenandelen betales til Sissel eller Ketil på stedet.

Husk å melde fra til vår lokale arrangør av Høstmøtet, Sissel Løseth, om deltagelse på sosial samling, høstmøte, lunsj etc slik det er sendt ut mail om tidligere, dersom du ikke allerede har gjort det.

Programmet er nå ferdig og ser slik ut. (Hvis du vil laste det ned som egen pdf-fil finner du den oppe i høyre kolonne.)

Høstmøte i klinisk nevrofysiologisk forening i Tromsø 22.11.17

Sted: Universitetet i Tromsø, MH bygget, Auditorium 10

08.30 Velkommen v Sissel

08.35 Circadian and circannual rhythms in arctic animals. Gabriela Wagner. Førsteamanuensis. Arktisk og marin biologi, UiT.

09.20 Benstrekk

09.25 Hvordan påvirkes søvn av mørketida?
Karin Abeler. Stipendiat ved Institutt for psykologi, UiT og overlege KNF.

10.00 Pause

10.20 Neurofysiologiska metoder vid tarm – och bäckenbottenstörningar. Karin Eeg-Olofsson

11.20 Benstrekk

11.25 Sakralnervestimulering. Mona Rydningen, Gastrokirurg, PhD. Kompetansesenter for inkontinens- og bekkenbunnsykdom