Kan fosteret monitoreres hjemme?

Dette og mer spennende på "Nasjonalt erfaringsmøte i fosterovervåkning 2017" i Bodø

Kan fosteret monitoreres hjemme?
Photo: Wikihow

Årets møte avholdes for første gang i Nord-Norge og vi ønsker dere velkommen til «Norges mest attraktive by» i 2016 - Bodø.

Programmet er snart helt klart, invitert foredragsholder er bla. Olav Bjørn Petersen fra Århus i Danmark, som skal snakke om hjemmemonitorering av fosteret ved risikosvangerskap.

Det vil også bli et innlegg om fosterets døgnrytme. Det er videre satt av god tid til presentasjon og diskusjon av kasuistikker. Om du har kasuistikker du ønsker å presentere kan disse sendes til referansegruppen via nettsiden til Norsk Gynekologisk forening.

Endelig program vil bli tilsendt senere. Møtet vil bli avholdt på Scandic Hotell Havet bare 10-15 minutters gange fra flyplassen. Det er holdt av rom på Scandic Havet Hotell fram til 28.august, pris for enkeltrom inkl. frokost er 1090,- pr person, dobbeltrom inkl. frokost 645,- pr person. Overnatting må deltagerne ordne selv.
Påmelding gjøres elektronisk via: http://kunnskap.nlsh.no/bodo/nasjonalt-erfaringsmote-i-fosterovervakning-2017

Avgiften dekker lunsj, kaffe og forfriskninger. Påmeldingsfrist 17.09.17
På vegne av lokal komitè: Heidi Frostad

Dato: Fredag 29.09.2017