Påmeldingen til Radiologisk høstmøte 2017 har åpnet. I år vender Radiologisk høstmøte "hjem" til Ingeniørenes hus onsdag 25. til fredag 27. oktober. Tema for årets høstmøte er infeksjon og inflammasjon.

St.Olavs Hospital arrangerer sitt 3. årlige MRI-seminar 9. november med forelesere fra Nederland, Belgia, Finland og Norge.

Oslo Universitetssykehus arrangerer interaktivt kurs i CT kolografi 13. og 14. november. Begrenset antall plasser. Påmelding innen 13. oktober til CVL@ous-hf.no

Acta radiologica har byttet nettplattform, og det har medført at medlemmer i Norsk radiologisk forening ikke har hatt tilgang til Acta på nett. Det er det mange som har savnet. Det er en stor glede å meddele at den nye elektroniske tilgangen nå er i orden.

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Annonser

ESR-logo (forsidebilde-format 300x145 pixler)

En av medlemsfordelene i Norsk radiologisk forening er at du også meldes inn i European Society of Radiology (ESR). Medlemskap i ESR har mange fordeler: gratis elektronisk tilgang til tidsskriftet European Radiology, redusert pris på ECR og kurs som arrangeres i regi av ESR samt tilgang til nettkurs og foredrag via ESR sin ”education on demand”.

Styret i Norsk radiologisk forening har utarbeidet et policydokument som redegjør for foreningens standpunkt i saker som er av betydning for foreningens medlemmer. Policydokumentet oppdateres med jevne mellomrom. Innspill fra alle foreningens medlemmer om innholdet i dokumentet mottas med takk, både med tanke på forslag til endringer og nye momenter.

Innspill kan sendes til post.norafo@gmail.com