Påmelding til Radiologisk høstmøte 2016 er nå åpnet! I år kommer radiologien tilbake i sentrum når Radiologisk høstmøte arrangeres på Scandic Edderkoppen på St Olavs plass 26. til 28. oktober. Tema for møtet blir: Akutte tilstander. Meld deg på her!

Nå kan du søke Norsk radiologisk forening om støtte til å ta European Diploma in Radiology.

Innkalling til ordinær generalforsamling i Norsk radiologisk forening 27.10.2016 kl 13 til 14 på Hotell Scandic St. Olavs plass, Oslo. Generalforsamlingen holdes i forbindelse med Radiologisk høstmøte 2016 i rom "Edderkoppen Scene".

Sykehuset i vestfold arrangerer igjen CT-kurs på Quality Hotell Grand Farris i Larvik. Kurset holdes 25.-27.01.2017.

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Annonser

Styret i Norsk radiologisk forening har utarbeidet et policydokument som redegjør for foreningens standpunkt i saker som er av betydning for foreningens medlemmer. Policydokumentet oppdateres med jevne mellomrom. Innspill fra alle foreningens medlemmer om innholdet i dokumentet mottas med takk, både med tanke på forslag til endringer og nye momenter.

Innspill kan sendes til peter.m.lauritzen@gmail.com.