Er dette begynnelsen på slutten? Nei, det er begynnelsen på Radiologisk høstmøte 2017. Også denne delen av åpningsforedraget er både spennende og skummel. Dag Berild er blant våre fremste forkjempere for rasjonell bruk av antibiotika, og en av landets fremste eksperter på antibiotikaresistens. Tør du å høre om hva vi har i vente? Tør du å la være? Velkommen til Radiologisk høstmøte 2017.

Ja! Vi gleder oss til Radiologisk høstmøte 2017. Her kommer nok en smakebit - denne gangen fra åpningsforedraget. Nick Hollings skal snakke om radiologens plass i en automatisert og digital framtid. Spennende og litt skummelt...

Anne Bethke fra OUS Ullevål vant pris (ESCR 2017 Best Abstract Session) for sin presentasjon "Early myocardial perfusion measured by CT in acute myocardial infarction treated by primary PCI" under årets ESCR årsmøte. Vi gratulerer!

Nordisk forening for medisinsk radiologi lyser ut reisestipend for leger i spesialisering. Stipendet kan brukes til utdanningsopphold eller forskningsopphold i et annet nordisk land, og skal fremme samarbeid mellom de nordiske landene. Ny søknadsfrist, utsatt til 15. januar 2018.

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Velkommen til Radiologisk Høstmøte 2017

Påmeldingen til Radiologisk høstmøte 2017 har åpnet. I år vender Radiologisk høstmøte "hjem" til Ingeniørenes hus onsdag 25. til fredag 27. oktober. Tema for årets høstmøte er infeksjon og inflammasjon. Se program og gled deg til spennende faglig innhold og fristelser på årets kongressmiddag.

Annonser

Styret i Norsk radiologisk forening har utarbeidet et policydokument som redegjør for foreningens standpunkt i saker som er av betydning for foreningens medlemmer. Policydokumentet oppdateres med jevne mellomrom. Innspill fra alle foreningens medlemmer om innholdet i dokumentet mottas med takk, både med tanke på forslag til endringer og nye momenter.

Innspill kan sendes til post.norafo@gmail.com

ESR-logo (forsidebilde-format 300x145 pixler)

En av medlemsfordelene i Norsk radiologisk forening er at du også meldes inn i European Society of Radiology (ESR). Medlemskap i ESR har mange fordeler: gratis elektronisk tilgang til tidsskriftet European Radiology, redusert pris på ECR og kurs som arrangeres i regi av ESR samt tilgang til nettkurs og foredrag via ESR sin ”education on demand”.