Velkommen til 4. Nasjonale Konferanse om Hjertet og Hjernen som skal holdes 15 og 16. februar 2018, Oslo Kongressenter, Folkets Hus.

Scandinavian Society of NeuroOncology Meeting (SNOG) arrangeres i Trondheim 3.-5. mai 2018.

Det arrangeres seminar i anledning åpningen av det nye senteret for medisinsk avbildning og visualisering som er opprettet i samarbeid mellom Universitetet i Bergen og Haukeland Universitetssykehus. Åpningen er 11. desember og seminaret er 12. desember.

Styret i forskningsfondene har besluttet årets tildelinger. Gratuelerer til de heldige mottakerne.

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Styret i Norsk radiologisk forening har utarbeidet et policydokument som redegjør for foreningens standpunkt i saker som er av betydning for foreningens medlemmer. Policydokumentet oppdateres med jevne mellomrom. Innspill fra alle foreningens medlemmer om innholdet i dokumentet mottas med takk, både med tanke på forslag til endringer og nye momenter.

Innspill kan sendes til post.norafo@gmail.com

ESR-logo (forsidebilde-format 300x145 pixler)

En av medlemsfordelene i Norsk radiologisk forening er at du også meldes inn i European Society of Radiology (ESR). Medlemskap i ESR har mange fordeler: gratis elektronisk tilgang til tidsskriftet European Radiology, redusert pris på ECR og kurs som arrangeres i regi av ESR samt tilgang til nettkurs og foredrag via ESR sin ”education on demand”.