Her finner du oversikt over PhD'er i Radiologi og Nukleærmedisin med link til pressemeldingen fra disputasen.

Kjære radiolog! Med dette inviteres du til generalforsamling og faglig foredrag i regi av Norsk Forening for Muskel- og Skjelettradiologi.

Jana Rydland døde 1. juni i år. Minneordene er skrevet av hennes gode venner og kollegaer ved St Olavs hospital.

Anne Bethke fra OUS Ullevål vant pris (ESCR 2017 Best Abstract Session) for sin presentasjon "Early myocardial perfusion measured by CT in acute myocardial infarction treated by primary PCI" under årets ESCR årsmøte. Vi gratulerer!

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Velkommen til Radiologisk Høstmøte 2017

Påmeldingen til Radiologisk høstmøte 2017 har åpnet. I år vender Radiologisk høstmøte "hjem" til Ingeniørenes hus onsdag 25. til fredag 27. oktober. Tema for årets høstmøte er infeksjon og inflammasjon. Se program og gled deg til spennende faglig innhold og fristelser på årets kongressmiddag.

Annonser

Styret i Norsk radiologisk forening har utarbeidet et policydokument som redegjør for foreningens standpunkt i saker som er av betydning for foreningens medlemmer. Policydokumentet oppdateres med jevne mellomrom. Innspill fra alle foreningens medlemmer om innholdet i dokumentet mottas med takk, både med tanke på forslag til endringer og nye momenter.

Innspill kan sendes til post.norafo@gmail.com

ESR-logo (forsidebilde-format 300x145 pixler)

En av medlemsfordelene i Norsk radiologisk forening er at du også meldes inn i European Society of Radiology (ESR). Medlemskap i ESR har mange fordeler: gratis elektronisk tilgang til tidsskriftet European Radiology, redusert pris på ECR og kurs som arrangeres i regi av ESR samt tilgang til nettkurs og foredrag via ESR sin ”education on demand”.