Radiologisk høstmøte 2017

Påmeldingen til Radiologisk høstmøte 2017 har åpnet. I år vender Radiologisk høstmøte "hjem" til Ingeniørenes hus onsdag 25. til fredag 27. oktober. Tema for årets høstmøte er infeksjon og inflammasjon. Se program og gled deg til spennende faglig innhold og fristelser på årets kongressmiddag.
Radiologisk høstmøte 2017

Det er et spennende program med 2-3 parallelle sesjoner.

Se endelig program her!

Det er spesielt gunstige priser for LiS og pensjonister. 400,- uansett hvor mange dager du deltar.

Kongressmiddagen torsdag 26. oktober holdes på verdens største småflaskemuseum: "the mini bottle gallery". Maten kommer fra Michelinstjernekjøkkenet på Statholdergaarden. Ikke gå glipp av årets sosiale event - meld deg på kongressmiddagen!

Påmelding er åpnet, se her!

Dag Berild
Er dette begynnelsen på slutten? Nei, det er begynnelsen på Radiologisk høstmøte 2017. Også denne delen av åpningsforedraget er både spennende og skummel. Dag Berild er blant våre fremste forkjempere for rasjonell bruk av antibiotika, og en av landets fremste eksperter på antibiotikaresistens. Tør du å høre om hva vi har i vente? Tør du å la være? Velkommen til Radiologisk høstmøte 2017.

Nick Hollings
Ja! Vi gleder oss til Radiologisk høstmøte 2017. Her kommer nok en smakebit - denne gangen fra åpningsforedraget. Nick Hollings skal snakke om radiologens plass i en automatisert og digital framtid. Spennende og litt skummelt...

Ola Björgell
For de som gleder seg til årets høsmøte kommer en smakebit fra avslutningsforedraget om radiologisk ledelse ved Ola Björgell. Vi sees på høstmøtet!

Generalforsamling

Ordinær generalforsamling i Norsk radiologisk forening 2017 avholdes i forbindelse med Radiologisk høstmøte. Mer informasjon kommer.

Radiologisk høstmøte 2017

Frie foredrag kan sendes til post.norafo@gmail.com innen 1. september 2017.

Utstillere kan ta kontakt med Harald Riisnæs i kongressbyrået First United for informasjon og bestilling av utstillingsplass. Han kan kontaktes på e-post: harald@firstunited.no eller mobiltelefon: 934 59 672.

I forbindelse med Radiologisk høstmøte 2017 arrangeres et 1-dags kvalitetsseminar på åpningsdagen onsdag 25. oktober. Tema for seminaret er elektronisk beslutningsstøtte for henvisning til radiologi. Seminaret er åpent for alle som melder seg på Radiologisk høstmøte uten ekstra kostnad.