Radiologisk høstmøte 2018

Nå er påmeldingen åpen og du kan se foreløpig program.
Radiologisk høstmøte 2018 arrangeres på Ingeniørenes hus fra onsdag 24. til fredag 26. oktober. Tema for årets høstmøte er: "Cancer".
Radiologisk høstmøte 2018

Ikke gå glipp av årets store faglige begivenhet! Påmeldingen til Radiologisk høstmøte 2018 er nå åpen! Se foreløpig program og ta deg en smakebit med abstracts fra foredragsholderne! Se fram til kulinariske fristelser og feststemning på kongressmiddagen. Alle detaljer om Radiologisk høstmøte og påmelding finner du her!

Påmeldingen er åpen - klikk her!

Vi sees på Radiologisk høstmøte 2018!

Generalforsamling

Ordinær generalforsamling i Norsk radiologisk forening 2018 avholdes i forbindelse med Radiologisk høstmøte. Mer informasjon kommer.

Radiologisk høstmøte
Frie foredrag kan sendes til post.norafo@gmail.com innen 1. september 2018.

Utstillere kan ta kontakt med Camilla Gran Kristiansen i kongressbyrået CIC for informasjon og bestilling av utstillingsplass. Hun kan kontaktes på e-post: camilla@cic.no eller mobiltelefon: 402 88 516.

I forbindelse med Radiologisk høstmøte 2018 arrangeres et 1-dags kvalitetsseminar på åpningsdagen onsdag 24. oktober. Tema for seminaret er drivere for økt forbruk av radiologi og "Gjør kloke valg"-kampanjen. Seminaret er åpent for alle som melder seg på Radiologisk høstmøte uten ekstra kostnad.