Seminaret handler i år om samarbeid i revmatologien i Norge, viktig og meget matnyttig tema! Håper på stor oppslutning og livlig diskusjon. Se vedlagt program. Her er også linker til påmelding av overnatting og dagpakker. Se den andre saken for påmelding til selve kursene, eller meld dere på via kurskatalogen.

LIS-kurset: https://no.surveymonkey.com/r/LISkurs2017

Hovedkurset: https://no.surveymonkey.com/r/julekurs2017

Seminaret påmelding: https://no.surveymonkey.com/r/nrf_seminar2017

Styret i NRF har vedtatt at det på årets julemøtet skal deles ut NRFs Klinikerpris på kr 25 000 til en praktiserende ildsjel i norsk revmatologi som har gjort en ekstraordinær innsats for faget og pasientene. Se vedlegg.

Nominasjon av kandidater sendes per mail til sekretær i NRF:  inger.myrnes.hansen@helgelandssykehuset.no innen 01.november 2017.

Revmatologisk avdeling Diakonhjemmet ved kursleder Hilde Berner Hammer og NRF ønsker velkommen til Sonoanatomi-kurs både rettet mot overleger i revmatologi og LIS med forskjellig grad av UL erfaring. Se vedlagt informasjon og program. 75 % hands on undervisning. Påmelding snarest til gunn.bjornerud@legeforeningen.no!

Da er både LIS og hovedkurset 22.-24.11.17 kommet i kurskatalogen. Vi er veldig stolte av kurskomiteens arbeide, dette blir et nyttig og flott kurs. Påmelding gjøres via Legeforeningens kurskatalog, frist 01.11.17, og det er separate påmeldinger til LIS- og hovedkurset. Påmelding til hotellovernatting og dagpakker kommer senere.

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet