Jeg vet det ikke er vanlig å begynne å glede seg til jul HELT enda, men, vi kan iallefall sette av disse dagene i november, og begynne å glede oss litt til Julekurset 2018! Det skal være på samme hotell som i 2017, Clarion Hotell & Congress Oslo Airport, og både LIS-kurs, seminar og Hovedkurset blir nok like høy kvalitet som vi er blitt vant med de siste årene. Mer info kommer!

Norsk forening for ultralyddiagnostikk arrangerer kurs ved Clarion Hotell Energy i Stavanger. Det er både felles og parallelle sesjoner med hands-on trening, for muskel/skjelett er det i år fokus på hofteregion, IS-ledd, ankel og skulder.

For påmelding se hjemmesiden til NFUD: http://gyroconference.event123.no/NFUD/Symposium2018/registration.cfm

På grunn av forsinkelser i anbud blir TNF Bio seminaret og resultat av anbud i mars og ikke i januar i år. Seminaret holdes i år på Scandic Nidelven hotell i Trondheim, frist for påmelding er 2.mars. Link for påmelding er i vedlegget.

Viktig informasjon fra våre finske kollegaer som arrangerer SCR i 2018. Registrering åpner 15.januar 2018, erarly bird påmelding frist innen 15.juni. Frist for innsending av abstracts er 15.mars. Se nettsiden deres for mer informasjon!

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Annonser

Her er presentasjonene fra både LIS-kurset og hovedkurset 2017. Vi legger disse ut så snart de er oss i hende. Dere må være innlogget på legeforeningens side for å få tilgang til PDF-filene, som her ligger som dokumentlenker nederst.