Rigshospitalet i København inviterer til praktisk UL kurs med mye hands on undervisning, 21-23.mars 2018. Påmeldingsfrist er 1.februat 2018, detaljer om påmelding og program finner du i vedlegget.

Vel gjennomført flott kurs med høy faglig kvalitet og nyttig klinikknært fokus. Her er linken til evalueringen, fint om alle utfører dette så raskt som mulig! Det er viktig for at neste års kurs skal bli like bra!

Smertemedisin er et eget kompetanseområde, og dr Hilde Berner Hammer ble fra styret i NRF valgt til å representere revmatologien i denne kompetansegruppen. Det skal i alt være 5 ulike kurs i Smertemedisin, derv 2-3 er meget revevant for revmatologer. Dette kurset er sendt til Dnlf og vil snart komme i kurskatalogen, men se på programmet vedlagt og sett av datoene!

Kontakt på mail HildeBerner.Hammer@diakonsyk.no ved spørsmål.

Revmatologisk avdeling Diakonhjemmet ved kursleder Hilde Berner Hammer og NRF ønsker velkommen til Sonoanatomi-kurs både rettet mot overleger i revmatologi og LIS med forskjellig grad av UL erfaring. Se vedlagt informasjon og program. 75 % hands on undervisning. Påmeldingsfrist 10.januar, via kurskatalogen:  https://legeforeningen.no/Community/kurskatalogen/Kurs/?coursenumber=32206

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Her er presentasjonene fra både LIS-kurset og hovedkurset 2017. Vi legger disse ut så snart de er oss i hende. Dere må være innlogget på legeforeningens side for å få tilgang til PDF-filene, som her ligger som dokumentlenker nederst.

Annonser