NAKBUR inviterer pediatere og revmatologer til kurs i ultralyd hos barn og unge med JIA, middels til avansert nivå. Kurset avholdes på Rikshospitalet, 16 deltakere med 4 i hver hands on gruppe, påmeldingsfrist 15.05.17. Se vedlagt invitasjon og preliminært program.

Sett av datoen allerede nå! Julemøtet 2017 går av stabelen onsdag til fredag 22.-24.november, og vi møtes på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. Kurskomiteen arbeider med programmet, og det blir både fokus på aktuell forskning og oppdatering på sentrale temaer. Programmet kommer etterhvert, og detaljer om påmelding.

Nasjonal kompetansetjeneste for revmatolgisk rehablitering (NKRR) ved Diakonhjemmet sykehus inviterer til workshop 02.mai 2017 kl 10-15 ved Diakonhjemmet sykehus. Se vedleggets side 2 for program.

Påmeldingsfrist er 7.april 2017. Påmelding via link questback på side 2 i vedlegget.

Vakre Madrid er vertskap for årets EULAR, 14.-17.juni.

Se også facebooksiden til NRF, der mange har sagt at de skal reise, og vi foreslår at medlemmer i NRF kan bruke denne siden til å avtale hotell og sosiale aktiviteter under kongressen.

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Annonser

Her er nå presentasjonene som ble holdt på LIS-kurset 23.11.16. For å se foredragene som PDF, må du først logge deg inn via legeforeningens Min Side.