Det inviteres til å melde seg på et internasjonalt kurs i UL veiledet intervensjon i Barcelona 6.-8.sept. Undervisningen foregår på engelsk. Se vedlegg for kursprogram, og hjemmesiden for påmelding:

Da er både LIS og hovedkurset 22.-24.11.17 kommet i kurskatalogen. Vi er veldig stolte av kurskomiteens arbeide, dette blir et nyttig og flott kurs. Påmelding gjøres via Legeforeningens kurskatalog, frist 01.11.17, og det er separate påmeldinger til LIS- og hovedkurset. Påmelding til hotellovernatting og dagpakker kommer senere.

Den 11. og 12.sept 2017 arrangeres den 6. MUSS-konferansen på Gamle Logen, Grev Wedels plass 2, Oslo. Årets konferanse arrangeres i tilknytning til The International Back and Neck Pain Research Forum som holdes 12.-15.sept.

På hjemmesiden www.muss.no finner dere informasjon om konferansens profram, påmelding og innsending av abstract til frie foredrag.

Webadressen til The International Back and Neck Pain Research Forum: https:www.backandneckforum2017.com/

Det arrangeres et stort internasjonalt møte om RA på Karolinska Institutet i Stockholm 23.-26.september 2017. Se vedlagt program og flyer, samt hjemmesiden www.RAforum2017.com

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Annonser

Her er nå presentasjonene som ble holdt på LIS-kurset 23.11.16. For å se foredragene som PDF, må du først logge deg inn via legeforeningens Min Side.