Sett av datoen allerede nå! Julemøtet 2017 går av stabelen onsdag til fredag 22.-24.november, og vi møtes på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. Kurskomiteen arbeider med programmet, og det blir både fokus på aktuell forskning og oppdatering på sentrale temaer. Programmet kommer etterhvert, og detaljer om påmelding.

Nasjonal kompetansetjeneste for revmatolgisk rehablitering (NKRR) ved Diakonhjemmet sykehus inviterer til workshop 02.mai 2017 kl 10-15 ved Diakonhjemmet sykehus. Se vedleggets side 2 for program.

Påmeldingsfrist er 7.april 2017. Påmelding via link questback på side 2 i vedlegget.

Vakre Madrid er vertskap for årets EULAR, 14.-17.juni.

Se også facebooksiden til NRF, der mange har sagt at de skal reise, og vi foreslår at medlemmer i NRF kan bruke denne siden til å avtale hotell og sosiale aktiviteter under kongressen.

Norsk forening for ultralyddiagnostikk (NFUD) inviterer til kurs 3.-5.mai 2017. For oss revmatologer er det spennende undervisning og hands-on sesjoner av foredragsholdere fra Oxford, med temaer som akutt muskelskade, ankelskade og UL av IS-ledd.

Se vedlegg for link til program, informasjon og påmelding.

www.nfud.no

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Annonser

Her er nå presentasjonene som ble holdt på LIS-kurset 23.11.16. For å se foredragene som PDF, må du først logge deg inn via legeforeningens Min Side.