Kvalitetsarbeid og tilsyn - Kurs D - Røst 2017

Kurs i kvalitetsarbeid og tilsyn arrangeres på Røst i Nordland 9-11 mai 2017. Dette er kurs D i den obligatoriske spesialistutdanningen i samfunnsmedisin. Kurset arrangeres av Nordland legeforening i samarbeid med Norsam.

Kvalitetsarbeid og tilsyn - Kurs D - Røst 2017

Dette arrangeres i 2017 på eksotiske Røst, en av Norges aller minste kommuner i både folketall og areal. Samme kurs ble også gjennomført på Røst i fjor med gode tilbakemeldinger, og vi satser på at årets kurs ikke blir dårligere. Nordland legeforening er ansvarlig arrangør av kurset, som gjennomføres i samarbeid med Norsam.

Kurset går over tre dager fra tirsdag 9 mai til torsdag 11 mai. Det blir også en forberedende hjemmeoppgave til kurset.

Reise til Røst byr på visse utfordringer og Nordland legeforening har laget en pakkeløsning med reise til Røst mandag ettermiddag 8 mai og retur etter kursslutt torsdag 11 mai.

Se mer informasjon om kurset, faglig program, praktiske opplysninger og påmelding på Nordland legeforenings nettside: http://nordland-legeforening.trmed.no/kurs/92/kaikanten_rorbuer_kurs_d_i_samfunnsmedisin

Mer om emnene