Medlemstilbud i ferien

Sommerferien er snart i gang, og vi ønsker å minne alle om tilbudene man kan benytte seg av som medlem i Legeforeningen.

Medlemstilbud i ferien
Illustrasjonsfoto: ThinkstockPhotos

Husk at du må være innlogget for å benytte deg av avtalene som Legeforeningen har forhandlet på vegne av medlemmene.

På reisefot

Dersom man bestiller reisen sin gjennom reisebyrået Ticket Biz gir det rabatter på leiebil, hotell og flyreise. Ticket Biz tilbyr også personlig oppfølging av selve bestillingen. Bestiller du billetter og flyreise med Norwegian via Ticket Biz gir medlemskapet i Legeforeningen deg 10 prosent rabatt på ordinære priser. Du får i tillegg 2 kolli, fasttrack, kredittkortgebyr og setereservasjon inkludert i prisen.

Ticket Biz sin online booking-tjeneste er tilgjengelig på Legeforeningens medlemssider. Dersom du ønsker å bestille Norwegian-billetter selv: Husk å benytte avtalekoden som ligger på innlogget versjon av medlemssidene.

Hotellopphold

Medlemmer får også gunstige priser på hotellopphold. På Thon hotels får du weekendrabatt med gratis overnatting for ledsager (to for en). Både Scandic og Thon hotels har gode sommertilbud i tillegg til at et stort utvalg hoteller tilbyr overnatting til under kr 1 000 for Legeforeningens medlemmer. Thon har et hotell rett ved Kristiansand Dyrepark, se mer på Thonhotels.no.

Bil

Ser man etter ny bil å feriere med, er det verdt å sjekke ut disse lenkene for mer informasjon om kampanjetilbud på BMW og Mercedes-Benz. Tilbudet på BMW i3 varer ut juni og Mercedes-Benz har kampanje på fire ulike modeller ut august.

Forsikring

Storebrand har svært gode tilbud på forsikring sammenlignet med andre tilbydere. Verd å få med seg før ferien!

For en fullstendig oversikt over alle medlemstilbud, besøk Legeforeningens medlemssider.

Samfunnspolitisk avdeling
Den norske legeforening