Har du en deltidsjobb ved siden av studiene? Eller jobber du i ferier, og lurer på hvor mye lønn du har krav på? Kanskje lurer du på noe rundt den nye LIS1-ordningen? Torsdag 19. oktober kan du møte nmf Bergens arbeidslivsansvarlige på konferanserommet på BBB (rett ovenfor aud 1 og 2) mellom kl 15-17 og stille spørsmål om alt du lurer på vedrørende arbeidsliv.

Senter for Kvalitet i Legekontor (SKIL) er en undergruppe av Legeforeningen og utlyser to stillinger for studenter. Temaer de jobber innenfor nå er legemiddelgjennomgang, antibiotikaforskrivning,samhandling, oppfølging av kronisk syke og bruk av ny IT-teknologi på fastlegekontorene.

I dag starter Folkehelseuken 2017 - en uke med spennende foredrag og konkurranser!

Årets tema er "Forebyggende medisin" og foredragene skal handle om antimikrobiell resistens, screeningprogram for kreft og vaksinasjon. Foredragene holdes i Aud 2 på BB-bygget, kl 17:00 alle dager - det blir servert kaffe og noe å spise på!

Skal du snart søke turnus? Eller er du bare interessert i mer informasjon angående den nye lis-ordningen? Nmf Bergen arrangerer onsdag 15. februar turnuskveld der du kan få mer informasjon om akkurat dette.

.