Nmf lanserer mailingliste for global hese!

Er du interessert i global helse? Ønsker du holde deg oppdatert på hva som rører seg og engasjere deg i aktuelle saker? Meld deg på vår nye mailliste for global helse!

Nmf lanserer mailingliste for global hese!

Global helse er noe mange av våre medlemmer engasjerer seg i. Nmf har lenge jobbet med global helse, blant annet gjennom våre prosjekter. Nå ønsker vi å involvere flere i arbeidet, og gjøre det enklere for våre medlemmer å delta i arbeidet med spørsmål som opptar dem.

Mailinglista er tenkt som en felles kommunikasjonsarena for alle som er interessert i global helse, enten de allerede er engasjert eller ønsker å enasjere seg mer i temaet. Målet er å skape et forum hvor dere kan dele og motta relevant informasjon. Samtidig vil det være en arena hvor global helseansvarlig og internasjonalt ansvarlig i Nmf kan sende ut informasjon om ulike konferanser, muligheter til å engasjere seg i kortsiktige og langsiktige prosjekter, utlysninger fra IFMSA, med mer.

Du kan melde deg på denne maillisten ved å klikke på linken under, og sende en forespørsel om å bli med.

Meld deg på Nmfs mailingliste om global helse!

Les også

.