Har DU lyst til å arrangere en Trene-nye-trenere helg?

Våren 2018 har Nmf lyst til å arrangere en trainingshelg for våre medlemmer. Dette er helg der man kan bli kurset i hvordan man skal holde gode og interaktive kurs og man blir deretter en Trainer/Trener som igjen kan holde kurs i mange ulike soft-skills eller bruke kunnskapen til å gjøre andre kurs mer interessante og interaktive.

Har DU lyst til å arrangere en Trene-nye-trenere helg?

Vi trenger nå en person som har lyst til å arrangere denne helgen. Nmf vil bygge opp sitt eget trainingssystem, og selv om mye er basert på IFMSA sitt kapasitetsbyggingssystem vil vi nå skape vårt eget som kan være på norsk, vi kan fokusere på andre temaer og gjøre dette til en Nmf-greie, viss man vil. Med andre ord så har du en stor mulighet til å være med å forme trainings i Nmf, fornorske det og bruke dine kreative og organisatoriske evner til å lage en interessant, lærerik, sosial og morsom helg for våre medlemmer.

Nmf har tidligere arrangert en TNT-helg høsten 2016 og man vil derfor ha noen maler og tanker man kan gå etter for å arrangere denne helgen. Du vil også få et budsjett fra Nasjonalt styre

Du kan lese mer om vår tidligere TNT her.

Vi er på utkikk etter noen som er engasjert, motivert og har litt tidligere kunnskap om trainings og TNT, er dette deg? Send motivasjonsbrev til tillitsvalgt@medisinstudent.no.

Søknadsfrist: 10. oktober 2017.

.