Invitasjon til vårmøte i Øre-nese-halsforeninga 2009

Årets vårmøte går av stabelen i Tønsberg 8. og 9. mai. Arrangørene lover et variert faglig og sosialt program.

Kjære kolleger!
Det er med stolthet og glede jeg ønsker dere hjertelig velkommen til ØNH-foreningens vårmøte 8 - 9. mai 2009 i Tønsberg.
Møtet vil finne sted på nyoppussede, ærverdige Klubben hotell, et steinkast fra Brygga i Tønsberg.

Vi legger opp til et variert faglig program fra fredag til lørdag (detaljer kommer) og  ambisiøst sosialt program som begynner allerede med golfturnering klokken 12 torsdag den 7.mai (se egen påmelding). Banen til VGK er en flott parkbane som fikk utmerkelse for  landets beste greener i 2008. Samme kveld  klokken 20 treffes vi på Brygga for båttur Nøtterøy rundt. Ca 3 timers tur i den vakre skjærgården akkompagnert av musikalske innslag og selvfølgelig god mat og drikke. Vi håper at alle har anledning til å ankomme allerede torsdag for ikke å gå glipp av denne begivenheten. Ledsagere ønsker vi spesielt velkommen på alle våre sosiale arrangementer og vi arrangerer i tillegg egen ledsagertur, kulturbyvandring i Tønsberg fredag 8. mai.

Tradisjonen tro blir det festmiddag fredagskvelden med temaet "lokale helter" og underholdning som ikke skal røpes her, men det mer enn antydes at dette vil kunne måle seg opp mot (og kanskje overgå?) det beste ØNH-foreningens medlemmer har opplevd på tidligere møter.

Det faglige programmet fortsetter lørdag og møtet avsluttes med lunsj

Velkommen til Tønsberg!

Thorarinn Ørn Sævarsson