Medlemsmøte - hold av datoen!

Den 26. Oktober kommer Marte Roa Syvertsen til oss på Kongsberg med foredraget "Egen hjernehelse". Hun vil fortelle oss om hvordan vi best kan ta vare på og utvikle et av våre viktigste organer.
Marte Roa Syvertsen. Foto: Magne Risnes

Marte Roa Syvertsen har forsket på hjernen i mer enn ti år. Hun har vært spesielt opptatt av hjerneutvikling og hva som gjør den menneskelige hjernen spesiell.

Hun er spesialist i nevrologi, forfatter, og forskningssjef ved Drammen sykehus, Vestre Viken HF.

Vi møtes på Magazinet, Grand Hotel Kongsberg kl. 17:30 for mingling. Foredraget starter kl. 18, og vi avrunder med en deilig middag på Marlenes bistro. Arrangementet er gratis for alle medlemmer av Buskerud Legeforening.

Bli med oss på en hyggelig og tankevekkende kveld, med både hjerneføde og annet fór. Vi lover at du vil vende hjem litt smartere, blid og mett.

Vi sees!

Hilsen styret Buskerud legeforening