Årsmøte i Buskerud legeforening – meld deg på!

Hjertelig velkommen til årsmøte Buskerud legeforening!
Bilde av Lars Borgen som er intervensjonsradiolog ved Drammen sykehus, og utgav i fjor diktsamlingen Gjennomlyst. Audun Brandal er kullkamerat av Lars, fastlege og musiker.
Lars Borgen og Audun Brandal i aksjon. Foto: Tove Tveitan Borgen

Møtet finner sted fredag 19. april på Hotell 1624 i Kongsberg, en kort spasertur fra jernbanestasjonen og knutepunkt for buss. Overnatting og middag er nå fulltegnet, men det er fremdeles mulig å delta på årsmøtet fredag og foredraget lørdag. Av erfaring vet vi at det kan bli noen avbestillinger, så hvis du vil stå på venteliste for festmiddag og/eller overnatting kan du bruke skjemaet under, og krysse av for middag og overnatting. Du kontaktes per e-post om du får plass.

Fredag 19. april:

17.30-18.00: Mingling med lett bevertning i 11. etasje
18.00-19.00: Årsmøte
19.30-20.00: Poetisk kveldsvisitt

Lars Borgen er intervensjonsradiolog ved Drammen sykehus, og utgav i fjor diktsamlingen Gjennomlyst. Audun Brandal er  kullkamerat av Lars, fastlege og musiker. Sammen inviterer de til
lyrikk-klinikk på årsmøtet. Et møte mellom faget vårt, ord, bilder og musikk, på litt andre frekvenser enn de vi er på i arbeidshverdagen. Velkommen til poetisk kveldsvisitt!

20.00: Festmiddag med utsikt til Skrimfjellene

Lørdag 20. april

08.00-10.00: Frokost
10.00-12.00: «Blålys og kokain» - foredrag ved Ronny René Raveen. I foredraget «Kokain og Blålys, tar den tidligere politimannen Ronny René Raveen oss med fra Libanons fjell, Oslos heftige uteliv, og til Bergen, hvor han endte opp som sprøytenarkoman. Fra et liv på Oslos beste vestkant i Løvenskioldsgate på Frogner, til gaten i Bergen. En engasjerende, inspirerende og åpen foredragsholder som formidler kunnskapsrikt om rus og traumer – samt veien ut av dette, og hvordan man kan lage seg et godt liv.

Bilde av Ronny René Raveen
Foto: Heidi Marie Gøperød

12.00: Avslutning og utlevering av «lunsj i lomma»