Velkommen til årsmøte i Nord-Trøndelag legeforening

Vi inviterer til foredrag med Roald Bergstrøm med påfølgende årsmøte!
Blomsterbukett
Bilde: Colourbox

TID: torsdag 15. juni kl. 18.00
STED: Hjelseng gård, Stjørdal

I år har vi vært så heldige å få med oss Roald Bergstrøm som skal holde innlegg for oss før årsmøtet starter.

Roald Bergstrøm er en kjent debattant og foredragsholder. Tidlig i karrieren skiftet han fra arkitektur og bygg til ikt og helse. Etter at han tok etterutdanning innen IKT så har han bare jobbet innenfor IKT-området. Først som forsker ved SINTEF i Trondheim og senere i andre private og offentlige stillinger. En tilfeldighet førte han i kontakt med helsevesenet og i 1994 ble han ansatt som IKT-sjef på sykehus. Han har derfor lang erfaring med helseinformatikk og helseteknologi fra sykehus, som seniorrådgiver i KITH AS og seniorrådgiver/prosjektleder i Helsedirektoratet.

Han har skrevet mange innlegg og engasjert seg stort i Helseplattformen. En av hans artikler i Dagens Medisin finner du her: https://www.dagensmedisin.no/debatt-og-kronikk/helseplattformen-verdiskaping-og-samfunnsansvar/403543

Etter foredraget med Bergstrøm blir det årsmøte med årsmøtesaker. Årsmøtepapirer vil bli sendt ut 14. dager før årsmøtet.

Etter møtet inviterer vi våre medlemmer til middag på vakre Hjelseng gård på Stjørdal.

Vi håper du kan sette av kvelden sammen med oss med trivelige kolleger i vakre omgivelser!

I forbindelse med årsmøtet arrangeres det også et årsmøtekurs:
Klinisk emnekurs i rus- og avhengighetsmedisin 15. og 16. juni, mer informasjon om dette og påmelding til kurs finner du her:

Vi ønsker hjertelig velkommen!