Stor interesse for vårens medlemsmøte

Takk til alle som kom på vårens medlemsmøte 3. april i Eldre legers forening
Bilde av Anne Spurkland som holder et foredrag i Legenes Hus. Foto:
Vårens medlemsmøte i Eldre legers forening bød på spennende foredrag og stort oppmøte. Foto: Cathrine Rolfsen

Kapasiteten var fylt til randen med nesten hundre deltakere. De som fikk plass fikk høre dyktige Anne Spurkland fortelle om Nytt om vaksiner for voksne og det spennende foredraget De lange linjers verdenshistorie: Historiens hjul og vannets makt av Terje Tvedt.

Terje Tvedt holder foredrag. Foto:
Foredragsholder og historiker Terje Tvedt foran en lydhør forsamling i Legenes Hus. Foto: Cathrine Rolfsen

Det vanket både smil og blomster til de dyktige foredragsholderne og man kunne konkludere med et særdeles vellykket medlemsmøte i Eldre legers forening.

Foredragsholder Anne Spurkland står smilende ved siden av styremedlem Jan Anker-Nilssen med blomsterbukett i armene. Foto:
Anne Spurkland her sammen med medlem i kurskomiteen Jan Anker-Nilssen. Foto: Cathrine Rolfsen
Bilde av Terje Tvedt med blomster. Foto:
Terje Tvedt leverte et spennende foredrag i historiens tegn. Foto: Cathrine Rolfsen

Neste møte i Eldre legers forening er vårmøtet på vakre Thorbjørnrud. Fullt program og påmelding finner du her.

Vel møtt!