Google Analytics

Legeforeningen.no

Uten innlogging:
ASP.NET_SessionId - Denne gjør at løsningen vet hvem du er mens du navigerer på nettsidene og er nødvendig for at nettsidene skal fungere. Slettes når du lukker nettleseren.

Som innlogget vil disse komme i tillegg:
.ASPXROLES - Forteller portalen hvilken rolle du har. For eksempel at du har nettredaktørrettigheter når du logger inn med din bruker. Den inneholder ikke om du er student eller lege per se, bare hvilke roller/rettigheter som eventuelt er knyttet til disse funksjonene.
.EPiServerLogon - Holder deg logget inn mens du navigerer i portalen.

Som innlogget nettredaktør vil disse komme i tillegg:
_epiAntiForgeryToken - Settes av EPiServer for å hindre angrep på nettsidene.
editlanguagebranch - Husker hvilket språk du har valgt i editoren.
tinymcePasteText - Brukes av EPiServer ved redigering av nettsidene.