Fora

• År: Måned:

8 sider. Side 1 av 1

Rekkefølge:

Hvordan klipper og limer jeg fra et foruminnlegg?

Marker innlegget, trykk Ctrl+C for å kopiere, og Ctrl+V for å lime det inn i f.eks. Word eller en epost-melding.

Hva betyr ‘Upassende? Gi beskjed’

Ved å trykke her varsler du Legeforeningens kommunikasjonsavdeling om et støtende eller på annen måte upassende foruminnlegg som bør vurderes fjernet.

Hva er tallene i rødt ved Fora i den mørke startmenyen?

Tallene viser antall nye diskusjonsinnlegg som er kommet inn om ditt/dine tema siden sist du var innlogget i medlemsportalen.

Hvordan starter jeg en ny diskusjon?

Gå til forumet du ønsker å starte diskusjonen i og klikk på ‘Ny diskusjon’. Lag en dekkende overskrift. Overskriften vil være synlig på legeforeningen.no, men innholdet vil kun være synlig for innloggede medlemmer. Du kan lime inn lenker direkte i diskusjonen, men det er ikke mulig å laste inn vedlegg.

Ved noen foruminnlegg vises en firkant med kamera i - hva betyr det?

At personen som har skrevet innlegget ikke har lagt ut bilde av seg selv i profilen sin.

Hvem kan lese mine foruminnlegg?

Diskusjonsforaene er åpne for alle Legeforeningens medlemmer, dvs. at alle har anledning til å lese andres innlegg og skrive egne.

Om fora

Dette er medlemmenes eget diskusjonsrom – ett for hver spesialitet/hvert tema. Her kan du f.eks. diskutere faglige problemstillinger med andre spesialister, kaste ut brannfakler om aktuelle hendelser eller oppfordre til bidrag på aktuelle konferanser etc. Du kan selv velge hvilke forum du vil være med. Innleggene vises i din startmeny og antall nye aktiviteter i fora er markert med et rødt tall i ‘mine fora’.

Hvordan velger jeg et diskusjonsforum ?

Gå til Fora i den mørke toppmenyen, klikk på 'diskusjonsfora' og velg 'legg til forum'. Finn temaet du er interessert i og klikk på 'velg forum'.

8 sider. Side 1 av 1