Hjemmeside Aust-Agder Legeforening

Skal jeg som fastlege fungere i jobben må jeg ha trygge, gode rammer rundt meg. Det betyr flinke medarbeidere, gode lokaler og kolleger som tar vare på hverandre. Det tette samarbeidet med legesenterets psykologer og fysioterapeuter er en ressurs, sier Jørn Ahlqvist, fastlege, Hisøy legesenter, Arendal.

Hei gode kolleger!
Jeg har vært i kontakt med Trønderoppøret og de er i stort behov for flere svar til arbeidstidsundersøkelsen sin! De gjør en svært viktig jobb for oss og jeg synes vi skal støtte dem ved å delta!
Som de selv sier:" Selv om legeforening har kommet på banen i det siste, hadde vi aldri hatt noen sak uten TO og engasjementet i div distrikter. Politikerne og departementet er 100% inneforstått med dette. Det er kanskje derfor det er så stor interesse for vår fastlegeundersøkelse.
Men uten at folk svarer, mister vi momentet på oppløpssiden, og det bekymrer oss."
ALLE SKAL HA FÅTT EN MAIL MED SVARLINK-BRUK DEN ;)
Martin Runde

Vi innkaller alle medlemmer til årsmøte i Aust-Agder Legeforening 19 april kl 19 på Tyholmen Hotell. Tema dreier seg rundt den nye spesialistordningen som er i ferd med å innføres på sykehus. Det blir innlegg og bespisning som tidligere. Nærmere invitasjon kommer. Sett av datoen!

Tradisjonen tro har Arendal og Omegn Legeforening nedsatt ballkomite og melder om at det blir Nyttårsball også i 2018.

Hold derfor av lørdag 20.januar 2018 til nyttårsballet for leger og tannleger. Formell invitasjon med påmelding kommer elektronisk.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen