Lars Duvaland, leder for juss- og arbeidslivsavdelingen i Legeforeningen og styret i Allmennlegeforeningen kommer til Elverum.
De vil gjjerne høre våre innspill om fastlegeordningen. Møt opp - vis engasjement - si din mening om fastlegeordningen i framtida, enten du er fastlege selv, avtalespesialist, sykehuslege, student, turnuslege, bedriftlege, pensjonist, administrasjonslege eller samarbeider med fastleger på annet vis!

Det serveres rundstykker og kaffe/te før møtestart fra ca kl 17.30.

PROGRAM :

kl 18; Innledning
ved 1.landsråd Allmennlegeforeningen Hedmark Martin Chapman og leder i Hedmark legeforening Marte Kvittum Tangen

Kl 18.15 – 19: «En fastlegeordning for framtida»
 ved leder i Allmennlegeforeningen Tom Ole Øren og leder i Jus og Arbeidslivsavdelingen Lars Duvaland

Kl 19 – 19.45: Diskusjon, innspill og spørsmål fra medlemmene

Hedmark legeforening inviterer til medlemsmøte 15.01.18 kl 18 på Scandic Elgstua.

Styret i Allmennlegeforeningen kommer til Elverum og vil gjerne møte oss for å diskutere fastlegeordningen. Det er mulig det også kommer andre fra Legeforeningen sentralt, dette vil bli annonsert - følg med på nettsidene!

Tema: Fastlegeordningens utfordringer og mulige løsninger, med ønske om innspill, ideer og situasjonsbeskrivelser av fastlegenes hverdag. Det er også ønskelig med innspill fra fastlegens samarbeidspartnere. Alle medlemmer i Hedmark legeforening inviteres til møtet.

Vi håper på godt oppmøte! Det serveres rundstykker og kaffe/te ved møtestart.

Påmelding til leder@hedmark.legeforeningen.no INNEN 8. januar.

For styret i Hedmark legeforening
Marte Kvittum Tangen
leder

- Engasjementet som leder i Hedmark legeforening gir overskudd og energi og jeg føler at jeg behandler pasientene mine med større glede, sier Marte Kvittum Tangen, fastlege på Tynset og leder i Hedmark legeforening.

Hedmark legeforening arrangerte siste helga i oktober Hedmarkseminaret for første gang.Formålet med seminaret var å samle leger i Hedmark til sosialt og faglig påfyll på tvers av arbeidssted og geografi.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Hedmark legeforening har besluttet å dele ut en hederspris hvert år på årsmøtet.
Statuttene for prisen finner du her.
Styret har endret punkt 2a 27.10.2016.

Tidligere mottakere av hedersprisen.

2010: Ruth og Dag Riise

2011: Hans Petter Schjønsby

2012: Ikke utdelt

2013: Per Bjerke

2014: Arne O. Ellingsson

2015: Gabrielle og Geir Erik Nilsen

2016: Berit Werner Eriksen

Omtale i Mitt Kongsvinger

2017: Torkel Bache

Begrunnelse

Det er etablert en kurskomite under Legeforeningens avdeling i alle fylker. Komiteene har ansvar for organisering av kursvirksomhet for primærhelsetjenesten i sitt område slik at praktiserende leger kan få oppfylt de krav til kurs som stilles i videre- og etterutdanningen. Kurskomiteene forutsettes også å arrangere generelle kurs av interesse for alle leger i fylket.

Oversikt over praksiskonsulenter i Sykehuset Innlandet fra Hedmark

• Ragnhild Dybvig, praksiskonsulent ved BUP Hedmark og SI Hamar
  • Kristine Gaarder, praksiskonsulent SI Elverum
  • Dag Sigurd Salicath, praksiskonsulent SI Kongsvinger

Praksiskoordinator er Karin Frydenberg (praksiskonsulent SI Gjøvik).

Ytterligere opplysninger om personell og aktiviteter finnes på "Fastlegesiden" til SI HF.