Hedmark Legeforenings kurskomité ønsker velkommen til Grunnkurs B, EU-kurs 2   - Trygdemedisin, praksisdrift, juridiske rettigheter og plikter

Kurset holdes på Bardøla Høyfjellshotell, Geilo, 25.-29. september 2017. Det er lagt opp til lang lunchpause så man har mulighet til å gå seg en tur eller ta en trimøkt i svømmebassenget på hotellet.

Jeg er stolt over å være hedmarking! Vi har et stort og naturskjønt fylke med god helsetjeneste. Pasientene er stort sett rause, rolige og takknemlige. Jeg har mange gode kollegaer rundt omkring i fylket, de er både faglig svært oppdaterte og hyggelige.

Hedmark Legeforening ønsker velkommen til kurs ved Scandic hotell Hamar 30.-31. mars 2017. Kurset er godkjent med 16 t i fagområde gynekologi og obstetrikk i videre-og etterutdanningen for allmennleger.  Ant. deltakere : 60

Påmeldingsfrist 25. februar 2017

Styrene i legeforeningene i Oppland og Hedmark avholdt felles møte den 27. oktober 2016 på Sigstad gård på Biri. Temaet var Fremtidig sykehusstruktur.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Hedmark legeforening har besluttet å dele ut en hederspris hvert år på årsmøtet.
Statuttene for prisen finner du her.
Styret har endret punkt 2a 27.10.2016.

Tidligere mottakere av hedersprisen.

2010: Ruth og Dag Riise

2011: Hans Petter Schjønsby

2012: Ikke utdelt

2013: Per Bjerke

2014: Arne O. Ellingsson

2015: Gabrielle og Geir Erik Nilsen

2016: Berit Werner Eriksen

Omtale i Mitt Kongsvinger

Det er etablert en kurskomite under Legeforeningens avdeling i alle fylker. Komiteene har ansvar for organisering av kursvirksomhet for primærhelsetjenesten i sitt område slik at praktiserende leger kan få oppfylt de krav til kurs som stilles i videre- og etterutdanningen. Kurskomiteene forutsettes også å arrangere generelle kurs av interesse for alle leger i fylket.

Oversikt over praksiskonsulenter i Sykehuset Innlandet fra Hedmark

• Ragnhild Dybvig, praksiskonsulent ved BUP Hedmark og SI Hamar
  • Kristine Gaarder, praksiskonsulent SI Elverum
  • Dag Sigurd Salicath, praksiskonsulent SI Kongsvinger

Praksiskoordinator er Karin Frydenberg (praksiskonsulent SI Gjøvik).

Ytterligere opplysninger om personell og aktiviteter finnes på "Fastlegesiden" til SI HF.