Å drive med forbedringsarbeid som lege gir oss en helt unik mulighet til å påvirke systemet, og dermed forløpet til mange pasienter. Det handler om å jobbe systematisk og målrettet over tid, sier Ane Kaurstad, LIS, Divisjon Gjøvik, Sykehuset Innlandet HF.

Oppland legeforenings kurskomité arrangerer Klinsik Emnekurs i Infeksjonsmedisin på Ilsetra, Hafjelltoppen, 16.-18. februar 2017 Kurset er søkt godkjent med 17 timer i fagområde infeksjonsmedisin for videreutdanning og etterutdanning i allmennmedisin. Antall deltakere 45. For mer informasjon og påmelding via e-skjema :

I år er høstseminaret lagt til Pellestova. Håper det er mange som har lyst til å ta turen til fjells. Vi starter fredagskvelden med kaffe, kulturelt innslag og apertiff før vi koser oss med god mat. Lørdagens program kan du lese mer om under. Og til slutt blir det kanskje tid og føre for en skitur før hjemreise ?

Jeg har hatt veldig gode år sammen med kollegene på Kapp Legesenter. Vi har delt gleder og sorger gjennom mange år, sier Kari Sollien, fastlege, Kapp legesenter og leder i Allmennlegeforeningen.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen