Hold av dagene fra 15.-17. februar for å bli med på Klinsik Emnekurs i Gynekologi. Også denne vinteren skal vi tradisjons tro til fjells, men nytt av året er at vi skal til Pellestova. Vi ser frem til kurs, og som alltid har vi langt "friminutt" i forbindelse med lunch slik at vi kan nyte naturen til fots eller med ski på bena. Finværet er selvfølgelig bestilt. Mer informasjon samt påmeldingsskjema finner du om kort tid i link som blir lagt ut her.

Det er tid for årets høstseminar i OLF. Også i år ønsker vi alle våre medlemmer velkommen til Pellestova. Vi møtes fredag kl 18.30 Vi hører kåseri ved Trond Markestad og får et kulturelt innslag før middag kl 20.00

Vi oppfordrer våre yngre leger til å melde seg på, vi ønsker så gjerne å ha dere med, for de av dere som er under 35 år koster det kun kr. 250,-

OLF inviterer, som i fjor, sine medlemmer til årsmøtesamling på Nythun i Etnedal, Valdres 9. - 10. juni 2017. Benytt anledingen til å treffe kolleger i uformelle og trivelige omgivelser ! Påmelding innen 24. mai via e-skjema nederst på siden. NB ! Opplysning om at påmeldingen er kommet til mottaker skal komme opp på skjermen umiddelbart når skjemaet er sendt korrekt. Pålogging er ikke nødvendig.

Å drive med forbedringsarbeid som lege gir oss en helt unik mulighet til å påvirke systemet, og dermed forløpet til mange pasienter. Det handler om å jobbe systematisk og målrettet over tid, sier Ane Kaurstad, LIS, Divisjon Gjøvik, Sykehuset Innlandet HF.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen