Kjære venner og kollega

Ønsker du hedre en kollega?

På Årsmøtet i 2017 ble Ivar Udnæs kåret til historiens første Østfoldlege. Utmerkelsen er årlig. Æresbetegnelsen betyr at vi setter ekstra pris på vedkommendes innsats for kollegiet og medisinerfaget i Østfold.

Kjære venner og kollega!

Tradisjon tro og 5. året på rad inviterer Østfold Legeforening til Årsmøteseminar lørdag 14. og søndag 15. april 2018, Støtvig hotel, Larkollen.

Nå er konseptet kjent og mange har deltatt flere år.

I samarbeid med Kardiologisk seksjon v Sykehuset Østfold inviterer kurskomiteen i Østfold Legeforening til klinisk emnekurs i kardiologi.

Å tenke nytt når det gjelder rekrutteringen til det flotte faget allmennmedisin, engasjerer meg. I samarbeid med Fredrikstad kommune har vi laget en modell for å rekruttere unge leger til allmennmedisin. Jeg sa ja til å sette dette ut i praksis, sier Espen Storeheier, fastlege Rakkestad, legevaktsoverlege og kommuneoverlege i Fredrikstad.

Ingen aktiviteter funnet

Her finner du årsmeldingene til Østfold Legeforening (ØLF). I årsmeldingene kan du se hva lokalforeningen har jobbet med samt oppsummeringer og aktualitet fra de ulike yrkesforeningene.

Kan være nyttig om du lurer på hva som skjer...

Her kan du finne en kort liste over planlagte kurs i regi Østfold Legeforening. Du vil også finne dem nederst under "kalender"