Å tenke nytt når det gjelder rekrutteringen til det flotte faget allmennmedisin, engasjerer meg. I samarbeid med Fredrikstad kommune har vi laget en modell for å rekruttere unge leger til allmennmedisin. Jeg sa ja til å sette dette ut i praksis, sier Espen Storeheier, fastlege Rakkestad, legevaktsoverlege og kommuneoverlege i Fredrikstad.

Velkommen til medlemsmøte for alle leger i Østfold. Dette er en årlig sammenkomst uten forpliktelser. Vi nettverksbygger, treffer nye og gamle, eldre og unge kollega som jobber i Østfold og deler erfaringer, opplevelser og hverdag i en god atmosfære.

Sted: Litteraturhuset i Fredrikstad

I samarbeid med Revmatologisk avd SØ inviterer kurskomiteen til klinisk emnekurs i Revmatologi

Nytt styre ble valgt, stor stemining og godt kollegaskap. Alt "klaffet" til årets seminar og årsmøte - min subjektive oppfatning, selvfølgelig - men jeg er overbevist om at konseptet fungerer og inviterer til ny samling i 2018: Vi har allerede satt av 50 rom på Støtvig til årsmøte og seminar 14. til 15. april 2018. Sett av helgen, så møtes vi igjen!

Aktivitetskalender

Kommende aktiviteter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Her finner du årsmeldingene til Østfold Legeforening (ØLF). I årsmeldingene kan du se hva lokalforeningen har jobbet med samt oppsummeringer og aktualitet fra de ulike yrkesforeningene.

Kan være nyttig om du lurer på hva som skjer...

Her kan du finne en kort liste over planlagte kurs i regi Østfold Legeforening. Du vil også finne dem nederst under "kalender"