Tema for møtet er varsling av fornærmede og etterlatte (Phvl § 5-6e)

Tidligere professor og overlege K. Gunnar Götestam gikk bort den 14. desember 2016.

Her kan du lese årsmelding, signert regnskap og revisors beretning for 2016, samt agenda for årsmøte 15.3.2017.

Her er svar som ble sendt som respons på Npfs oppfordring om ikke registrere seg på APA i solidaritet med de som ble utestengt fra USA pga. innreiseforbudet.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

er en fagmedisinsk forening i Den norske legeforening som har som formål å fremme norsk psykiatri faglig og vitenskapelig. Videre er formålet å ivareta at det fag- og helsepolitiske arbeidet innenfor fagområdet baseres på oppdatert medisinsk kunnskap og på størst mulig konsensus om faglige prioriteringer, samt bidra til legeutdanning, spesialisering og etterutdanning av høy kvalitet.

Foreningen besvarer ikke henvendelser fra enkeltpersoner utenfor foreningen. Npf tilbyr ikke terapi og formidler heller ikke kontakt til terapeuter. Ved behov for psykisk helsehjelp, kontakt fastlege eller ring Mental helses hjelpetelefon 116 123. Ved behov for øyeblikkelig hjelp ring 113.

Legeforeningen har utviklet flere nettkurs som er aktuelle for psykiatere.