Norsk forening for intervensjonsradiologi

Årets NFIR høstmøte 2018 går tradisjon tro av stabelen på Klubben Hotell i Tønsberg, 30.-31. august.

Tema for årets program er aortaintervensjoner, vasculær slagbehandling og kvalitetsarbeid i intervensjonsradiologi. Se program her: NFIR høstmøte 2018 program.pdf

Utover det faglige programmet blir det som vanlig æresmedlem utnevnelse, årsmøte og sosialt samvær, inkludert festmiddag torsdag kveld med innlagt underholdning.

Så ingen grunn til å nøle - be sjefen om fri, og meld deg på her:

Kollega Sigve Lye ved SUS deler et fint kasus med oss denne vintermåneden. Det arbeides med forbedring av slagbehandlingen i Norge, der intervensjonsradiologene er og blir en viktig brikke. Endovasculær slagbehandling skal i årene fremover gjøres mer tilgjengelig for en større del av befolkningen, og flere av NFIRs medlemmer vil være med på å tilby metoden.  Månedens kasus  er et illustrativt eksempel på hvor potent nevrointervensjon kan være

NFIR utvidet i 2017 mulighetene for å støtte sine medlemmer økonomisk. Også overleger kan nå søke. NFIR ønsker å støtte sine medlemmer i aktiviteter som forskning, kurs- og konferansedeltakelse, studiereiser og hospitering, og håper på mange gode søknader. Vi  ønsker å bidra til fagelig vekst og utvikling gjennom denne nye ordningen.

Våre gode kollegaer i Fredrikstad serverer i år fint julenummer, med rubor, calor og sang! Listen legges nå høyt for SUS, som står for case-of-the-month-tur i februar!NFIR-styret ønsker alle medlemmer en lun endovasculær adventstid. Takk til Fredrikstad / Kalnes for årets julenummer!

Ingen aktiviteter funnet

Annonser