NFIR har nå utvidet mulighetene for å støtte sine medlemmer økonomisk. Også overleger kan nå søke. NFIR ønsker å støtte sine medlemmer i aktiviteter som forskning, kurs- og konferansedeltakelse, studiereiser og hospitering. NFIR håper på mange gode søknader. Vi  ønsker å bidra til fagelig vekst og utvikling gjennom denne nye ordningen.

Ulrik Carling et al kommer denne måneden med et fint kasus - rett fra leveren. Presentasjonen finner du under overskriften Case of the month.

Årets høstmøte går tradisjon tro av stabelen på Hotell Klubben i Tønsberg 31.august - 1. september. Vi håper på minst like god oppslutning som i fjor!

I forbindelse med NFIRs 20-års jubileum nedtegnet vårt rykende ferske æresmedlem fra 2016, Staal Hatlinghus, litt om stiftelsen av NFIR. Interessant lesning om vår nære historie, og om gode kollegaer som brant for sitt fag.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Annonser

Norsk forening for intervensjonsradiologi deler hvert år ut et reisestipend. Statuttene for tildeling av dette stipendet er angitt nedenfor.