Våre kollegaer Pat Manoharan og Eric Zimmermann på Hamar viser i månedens kasus at de kvalifiserer for tittelen grenspesialister. Fint case om bilateral iliac branched stentgraft!

Årets NFIR høstmøte går av stabelen på Hotell Klubben i Tønsberg 31.august - 1. september. Nå foreligger programmet! Det blir flere internasjonale forelesere om vasculær og non-vasculær intervensjon. Se lenke oppe til høyre på siden.

Våre kollegaer i Tønsberg har månedens kasus - krevende ØH-EVAR.  Godt samarbeid og godt håndtverk, lekkert lagt frem i Prezi-format. Presentasjonen finner du her. Takk til Jørg Geisler et al!

NFIR har nå utvidet mulighetene for å støtte sine medlemmer økonomisk. Også overleger kan nå søke. NFIR ønsker å støtte sine medlemmer i aktiviteter som forskning, kurs- og konferansedeltakelse, studiereiser og hospitering. NFIR håper på mange gode søknader. Vi  ønsker å bidra til fagelig vekst og utvikling gjennom denne nye ordningen.

Annonser