I oktober arrangeres et internasjonalt klinisk svært relevant forskningsseminar ved Radiumhospitalet – hold av datoen allerede nå!

Som medlem av NFPM er du kollektivmedlem av EAPC. Her kan du lese om om hvordan du registererer deg.

Helgen 17.- 19. mars arrangerte NFPM kurs i etikk, kommunikasjon, veiledning og mestring for leger som arbeider i palliativ medisin på Røros. Axel Carlberg, som flere kjenner fra Nordisk spesialistkurs i palliativ medisin, var leid inn som foredragsholder.

Medlemskontingenten for 2017 er kr 350. Beløpet innbetales til konto 3790 11 32470. Du kan og betale med VIPPS: I søkefeltet skriver du 39815 eller Norsk Foreining for Palliativ Medisin. Husk å skrive navnet ditt som melding.

Siste nyheter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Undervisningsopplegget er utviklet av en arbeidsgruppe i Norsk forening for palliativ medisin. Modulene er utarbeidet til bruk i internundervisning for utdanningskandidater i Kompetanseområde palliativ medisin, men kan være nyttige for alle leger og sykepleiere som arbeider med palliasjon. Prosjektet har fått økonomisk støtte fra Helsedirektoratet.

Velkommen til nettbasert undervisning i palliativ medisin

Det forutsettes medlemskap i Den norske legeforening.

Medlemskontingenten er fastsatt til kr 350,- per år. Beløpet innbetales til konto 3790 11 32470 i Sparebanken Vest. Kontoens adresse er: Norsk forening for palliativ medisin v/kasserer Endre Røynstrand  Skiferveien 6  4823 Nedenes.

Nytt fra 2016 er at man også kan betale via VIPPS: I søkefeltet skriver du 39815 eller Norsk Foreining for Palliativ Medisin. Husk å skrive navnet ditt som melding.