The International Association for Hospice and Palliative Care's (IAHPC) har nylig publisert Pallipedia, en gratis online ordliste innen palliasjon.

28.05.16: Vi minner om at avgiften til Landskonferansen går opp fra og med 1. juni.

Den 14. landskonferansen i palliasjon går av stabelen i byens største konferansehotell Clarion Hotel Energy, Stavanger 14.-16. september 2016 .

Velkommen til årsmøte 2016 i NFPM onsdag 14. september kl 17 på Clarion Hotel Energy i Stavanger. Møterom "Opportunity".

Landskonferansen er nå godkjent som videre- og etterutdanningskurs for en rekke spesialiteter.

Aktivitetskalender

Kommende aktiviteter

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Undervisningsopplegget er utviklet av en arbeidsgruppe i Norsk forening for palliativ medisin. Modulene er utarbeidet til bruk i internundervisning for utdanningskandidater i Kompetanseområde palliativ medisin, men kan være nyttige for alle leger og sykepleiere som arbeider med palliasjon. Prosjektet har fått økonomisk støtte fra Helsedirektoratet.

Velkommen til nettbasert undervisning i palliativ medisin

Det forutsettes medlemskap i Den norske legeforening.

Medlemskontingenten er fastsatt til kr 300,- per år. Beløpet innbetales til konto 3790 11 32470 i Sparebanken Vest. Kontoens adresse er: Norsk forening for palliativ medisin v/kasserer Endre Røynstrand  Skiferveien 6  4823 Nedenes.