Årsmøte 2017 arrangeres onsdag 15. november kl 18 i tilknytning til Onkologisk Forum på Holmenkollen Park, Oslo. Årsmøteinnkalling og årsrapport vil komme senere.

Det er nå lagt ut lenker til emnekurs i palliativ medisin i Trondheim 23. og 24. oktober og emnekurs i lindrende behandling i Ålesund 8. og 9. november 2017. Målgruppen er fastleger, sykehjemsleger og andre leger som arbeider med kreft og lindrende behandling.

Velkommen til Landskonferansen i palliasjon 12.-14. september 2018 i Bodø.

KLB - Helse Sør Øst arrangerer i samarbeid med Legeforeningen kurs for allmennleger 01.-02.02.18.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Undervisningsopplegget er utviklet av en arbeidsgruppe i Norsk forening for palliativ medisin. Modulene er utarbeidet til bruk i internundervisning for utdanningskandidater i Kompetanseområde palliativ medisin, men kan være nyttige for alle leger og sykepleiere som arbeider med palliasjon. Prosjektet har fått økonomisk støtte fra Helsedirektoratet.

Velkommen til nettbasert undervisning i palliativ medisin

Det forutsettes medlemskap i Den norske legeforening.

Medlemskontingenten er fastsatt til kr 350,- per år. Beløpet innbetales til konto 3790 11 32470 i Sparebanken Vest. Kontoens adresse er: Norsk forening for palliativ medisin v/kasserer Endre Røynstrand  Skiferveien 6  4823 Nedenes.

Nytt fra 2016 er at man også kan betale via VIPPS: I søkefeltet skriver du 39815 eller Norsk Foreining for Palliativ Medisin. Husk å skrive navnet ditt som melding.