Velkommen til Landskonferansen i palliasjon 12.-14. september 2018 i Bodø.

Professor Anthony Back kommer til Onkologisk Forum 2017 og skal holde workshop "Communication and goals of care. Practical ways towards a culture of kindness, transparency and responsibility" under NFPM sin parallellsesjon torsdag 16. november. I tillegg skal han ha foredrag i plenum "How oncologists' communication changes patient experiences and outcome" fredag 17. november.

Velkommen til årsmøte 2017 i NFPM onsdag 15. november kl 18-19 på Holmenkollen Park, Oslo. Møterom: Styrerom 1+2.

Det er nå lagt ut lenker til emnekurs i palliativ medisin i Trondheim 23. og 24. oktober og emnekurs i lindrende behandling i Ålesund 8. og 9. november 2017. Målgruppen er fastleger, sykehjemsleger og andre leger som arbeider med kreft og lindrende behandling.

Ingen aktiviteter funnet

Kurskatalogen

Kommende kurs

Finn kurs:

Undervisningsopplegget er utviklet av en arbeidsgruppe i Norsk forening for palliativ medisin. Modulene er utarbeidet til bruk i internundervisning for utdanningskandidater i Kompetanseområde palliativ medisin, men kan være nyttige for alle leger og sykepleiere som arbeider med palliasjon. Prosjektet har fått økonomisk støtte fra Helsedirektoratet.

Velkommen til nettbasert undervisning i palliativ medisin

Det forutsettes medlemskap i Den norske legeforening.

Medlemskontingenten er fastsatt til kr 350,- per år. Beløpet innbetales til konto 3790 11 32470 i Sparebanken Vest. Kontoens adresse er: Norsk forening for palliativ medisin v/kasserer Endre Røynstrand  Skiferveien 6  4823 Nedenes.

Nytt fra 2016 er at man også kan betale via VIPPS: I søkefeltet skriver du 39815 eller Norsk Foreining for Palliativ Medisin. Husk å skrive navnet ditt som melding.