Tekniske problemer

Vi opplever for tiden noen tekniske problemer og enkelte tjenester på nettsiden kan være utilgjengelig frem til vi har fått løst dem.

Lokalforeninger

Her finner du medlemsstatistikk for lokalforeningene, detaljerte tabeller med alle medlemstall på flere ulike tidspunkter. Lokalforeningene følger gammel fylkesinndeling. Oppdatert med detaljerte Excel-tabeller for hver enkelt lokalforening i begynnelsen av hver måned, og figuren viser de nyeste medlemstallene.

Medlemskap i lokalforening

Legeforeningen har obligatorisk medlemskap i lokalforeninger for sine medlemmer, med unntak av leger i utlandet og medisinstudenter, som hovedregel basert på arbeidsstedets beliggenhet.

Lokalforeningene følger per i dag fortsatt fylkesinndelingen frem til 1.1.2018 (altså før Sør- og Nord-Trøndelag ble slått sammen per 1.1.2018 og de senere sammenslåingene per 1.1.2019), men kan evt. senere bli endret til annen inndeling, helt avhengig av beslutninger i lokalforeningene og i Legeforeningens landsstyre.