Påmelding til Vintermøtet 2016

Informasjon om påmelding til Vintermøtet 24.-26.april 2016

Sted: Grand Hotel Terminus, Bergen

Påmelding skjer ved å betale inn kursavgift på kr 2900,- til NBNF sin konto: 0530.26.27438

Frist for påmelding er 15.03.16. Etteranmelding kan være mulig.

Kursavgift dekker dagpakke for begge dager med møtemat og lunch.

Søndag kveld samles alle som ønsker til felles middag, sted vil bli annonsert på årsmøtet. Middagen må betales av deltagerne selv.

Mandag kveld er det også felles middag. Endelig meny er ikke bestemt, men pris vil ligge på 565 - 595,- pr person. Middagen er ikke inkludert i kurspakken, men vi undersøker muligheten for ekstern finansiering. De som ønsker å delta på middagen må melde seg på ved å sende mail til: NorskBarnenevrologiskForening@gmail.com

Bestiling av hotellrom: Vi har reservert 50 hotellrom på Grand Hotel Terminus (kurshotellet) frem til 22.03.16. Vi anbefaler at deltagerne bor her. Hotellrom kan bestilles på følgende mailadresse: booking@grandterminus.no .Opplys i mailen at du skal delta på NBNF sitt Vintermøte.

Kurset er søkt godkjent av Legeforeningen som frivillig kurs i spesialiteten Pediatri, vi søker også for spesialiteten Nevrologi. Vi sender ut ny mail når dette er avklart.

De som vil kan melde seg på til frie foredrag ved å sende mail til Sean Wallace: seawal@ous-hf.no