Påmelding til Vintermøte 2017

Tid: 12.-14. mars. Sted: Lillehammer hotell.

Påmelding:
Betal inn kursavgift på kr 2900,- til NBNF sin konto: 0530.26.27438 så blir du registrert. Merk innbetalingen med fullt navn.

Frist for påmelding er 17.02.16. Etteranmelding kan være mulig.

Medlemsavgift 2017 i NBNF:
Betal inn til NBNF sin konto: 0530.26.27438. vanlig medlem 300 kr, 100 kr for pensjonister, æresmedlem er gratis. Merk innbetalingen med fullt navn og mail-adresse.

Årsmøte i NBNF blir søndag den 12.03.17 kl 18, med påfølgende middag kl 20. Denne middagen betaler hver enkelt selv når vi er der, men hotellet vil gjerne vite hvor mange vi blir.

Dersom du SKAL være med på denne middagen melder du ifra til johanlund78@gmail.com. Innkalling til årsmøtet vil bli sendt ut separat.

Booking av hotellrom:
Vintermøtet vil bli arrangert på Lillehammer hotell (Turisthotellvegen 6, 2609 Lillehammer. Tlf 61286000, www.lillehammerhotell.no). Hotellet ligger i en stor privat park i Lillehammer sentrum, og med gangavstand mellom Maihaugen og Olympiaparken. Hotellet har svømmebasseng, sauna, treningsrom, gratis Wifi på hele hotellet og gratis parkering. Booking av hotellrom bes gjort via link som finnes på hjemmesiden til NBNF og nederst i dette avsnittet (ved booking på telefon tilkommer kr 120 i gebyr). Vi har fått tilbud på rom til kr 980 pr døgn for enkeltrom med halvpensjon (frokost og middag). Lunsj mandag og tirsdag er inkludert i kurspris. Rom er holdt av frem tom 26.feb. 2017.

Bestill rom her

Kurset er godkjent av Legeforeningen som valgfrie kurs (15 timer) i både barnesykdommer og nevrologi.