Det er fortsatt noen få ledige plasser til EEG-kurset i Gøteborg 6-10/5 2019.

Fristen for påmelding er gått ut, men dersom du tar direkte kontakt på e-post med Elisabet Zander  får du mer informasjon.

Les mer her

Da er datoer for foreningens vårmøte fastsatt. Det blir årsmøte den 10/4 og fagdager 10/4 -11/4 på Rikshospitalet i Oslo. Tradisjonen tro blir det årsmiddag på kvelden den 10/4.

Hold av datoene allerede nå. Programmet er under utarbeidelse, og vil bli lagt ut på nettsidene når det er klart.

Meld deg på allerede nå til vår sekretær Nora Hognestad Haaland på e-post ved å følge linken. Fint om du da angir om du skal være med på begge dager og middag, eller om du bare kan delta på deler av vårmøtet.

Vi sees på vårmøtet!

Vi takker Ralf P Michler som har sendt oss foredraget sitt om "Nevromuskulær ultralyd" som han holdt i november 2018.

Minner om kurs i Medisinsk elektronikk som er obligatorisk for LIS i KNF. Dette kurset går i 2019 i Oslo den 11-13/3 2019.  Påmedlingsfristen går ut 4/1, så her gjelder det å være rask. Sikkert mulig å etterpåmelde noen dager etter fristen, men alltid best og være ute før fristens utløp hvis man ønsker sikret plass på kurset.

Siste nyheter

Aktivitetskalender