Vintermøtet 2013

NKKFs Vintermøte 22. – 24. februar 2013

Norsk karkirurgisk forening (NKKF) avholder Vintermøtet 2013 på Radisson Blu Resort i Trysil 21. -24. februar 2013.  Det vil bli et innholdsrikt og interessant faglig program.  Det vil være god anledning til å nyte snøsport-fasilitetene som Trysil kan tilby og flere sosiale treffpunkt.

Vintermøtet 2013

Årets etter- og viderutdanningskurs i karkirurgi har temaet: Indikasjoner i karkirurgien, samfunnsøkonomiske konsekvensenser, karkirurgi i fremtiden – trender og etterspørsel. Foreløpig har man fått bekreftet:

• Ivar Sønbø Kristiansen (Institutt for helseledelse og helseøkonomi, UiO)
  • Henrik Sillesen (Karklinikken, Rigshospitalet København)
  • Thomas Tröeng (Blekinge sykehus, Karlskrona og SwedVasc)
  • Thomas Proebstle (Venesenter, Privatklinikk Proebstle, Mannheim)

Det arrengeres et lite minisymposium iforbindelse med lanseringen en landsomfattende prospektiv studie i regi av det norske karkirurgiske miljøet og UNIKARD. Studien vil registrere flere variabler rundt carotis-operererte. Hovedforeleser vil være:

• professsor Alison Halliday (University of Oxford)

Det vil også være bidrag fra flere norske foredragsholdere. Det blir også på årets vintermøte et vitenskapelig program med frieforedrag. Beste foredrag vil blir premiert.  Abstraktene til de frie foredragene må være levert senest 20. januar.

Vintermøtet er lagt til flotte lokaler og omgivelser på Radisson Blu Resort , Trysil. Det er moderne og godt utstyrte rom, forelesningssaler, utstiller fasiliteter og restauranter. Under møtet vil det være flere uformelle sosiale treffpunkt. Torsdag kveld blir det uoffisielt karkirurgisk-mesterskap i bowling og lørdag avslutter vi med en festmiddag.

Påmelding innen 15. desember. NKKF subsidierer prisene for medlemmer, medlemmenes ledsager og evt barn som blir med. For å oppnå subsidiering må man ha meldt seg på før 15. desember.

For bestillling går man inn på www.radissonblu.no/resort-trysil. På høyre siden legger man inn ankomstdato og avreisedato, samt antall personer. Videre trykker man på flere søkealternativer og legger inn koden NKKF13 der hvor det står kampanjekode. Så er det å trykke på vis priser. Følg deretter bestillingsanvisningene.

Send også epost til erik_m_pettersen@hotmail.com eller mob: 48056694. Oppgi: navn, antall overnattende (voksne/barn), antall kurs-deltagere, festmiddag JA/NEI.

Priser:

Før 15. desember (subsidiert)

Etter 15.desember

1 pers i dobbeltrom

990,-

1200,-

Enkeltromstillegg

0,-

495,-

Ledsager

1200,-

Barn (2-17)

495,-

Etter- og videreutdanningskurset vil være belagt med en kursavgift pålydende 2000,-.

Kurset vil bli søkt som vider- og etterutdanningskurs, det vil da være mulig å søke utdanningsfond III om støtte til reise og opphold.

For bestillling går man inn på www.radissonblu.no/resort-trysil . På høyre siden legger man inn ankomstdato og avreisedato, samt antall personer. Videre trykker man på flere søkealternativer og legger inn koden NKKF13 der hvor det står kampanjekode. Så er det å trykke på vis priser.