Spesialistkomiteen ved leder Lene Brekke og styret i NRF takker for oppmøtet på seminaret som ble avhold på Gardermoen 6. februar 2019.

Kurskomiteen og styret i NRF takker for godt oppmøte og mange gode muntlige tilbakemeldinger etter vel gjennomført Julekurs 2018. Vi gleder oss allerede til Julekurset 2019, som avholdes 27.-29.november på Confort Runway Hotel. Sett av datoene! Teasers om tema og innhold kommer snart!

Gruppen underlagt NRF som er ansvarlig for oppdatering av Pasientinfo Revma gjør en kjempejobb, og denne lenken er den mest brukte på våre nettsider. NRF har ikke lignende undergruppe som jobber med pasientinformasjon om sykdommer, men det gjøres mye grundig arbeide rundt på de ulike sykehusene. Vi har lagt ut noen her nå under fanen Pasientinformasjon, samt noen anbefalte lenker.

Norartritt og RevNatus har sendt oss hvert sitt Julebrev med Årsrapporter og oppdateringer, og her er det mye interessant lesestoff om alt det flotte arbeidet som gjøres av Bjørg-Thilde Fevang og co, Hege Koksvik og co og Wenche Koldingsnes og co, og rundt om på alle revmatologiske avdelingene i landet som bidrar. Se vedlegg!

Ingen aktiviteter funnet

Annonser
  • Kurs i revmatologi DNLFs kurskatalog, lenke
  • Anbefales: Kursoversikt fra EULAR  www.eular.org/calendar/cfm
  • 5th International Congress on Controversies in Rheumatology and Autoimmunity CORA 2019, 14.-16.mars 2019, Firenze, Italia https://cora.kenes.com/2019/
  • Nasjonal nettverkskonferanse i revmatologisk rehabilitering, 4.-5.april 2019, Stjørdal Program_nettverkskonferanse_2019.pdf
  • 19. International Vasculitis ans ANCA Workshop, Philadelfia, Pennsylvania, USA. 7.-10.april 2019. http://www.vasculitis2019.org
  • EULAR Madrid, 12.-15.juni 2019
  • Dansk ultralydforenings 19.kurs i Muskeloskeletal UL, København, 18.-20.september 2019 19MuskSkelAnnonce.doc
  • RevNatus/NorVAS/NorArtritt brukermøte, 24.okt 2019, Comfort Runway, Gardermoen
  • NRFs Julekurs (seminar, LIS-kurs og Hovedkurs), 27.-29.november 2019, Confort Runway Hotell Gardermoen
  • SCR 2020, Ålesund 2.-5.sept 2020, Scandic Parken Hotell

Her er presentasjonene fra både LIS-kurset og hovedkurset 2018. Vi legger disse ut så snart de er oss i hende. Dere må være innlogget på legeforeningens side for å få tilgang til PDF-filene, som her ligger som dokumentlenker nederst.