Kjære kolleger!
Det finnes  svært begrenset erfaring med bruk av romiplostim og eltrombopag for ITP i svangerskapet. Det er ca 5 rapporterte tilfeller i litteraturen. En internasjonal gruppe skal nå forsøke å rapportere sine erfaringer med bruk av TPO-RA i svangerskapet. Vi har  samlet ca 20 tilfeller til nå. Jeg lurer på om noen av dere har brukt romiplostim eller eltrombopag for ITP i svangerskapet? Vi trenger noen kliniske data om medikamentet, platetall, behandlingsvarighet og outcome.

Waleed Ghanima
mailto:wghanima@gmail.com

Norsk Aften ASH 2018 San Diego

BestPractice inviterer leger som deltar på ASH til  Norsk Aften på HILTON SAN DIEGO BAYFRONT, One Park Boulevard  mandag den 3. desember klokken 20.00