Årsmøte med seminar 25. og 26. april

Det er valgt ny leder i Østfold legeforening : Jens Kristian Lind-Larsen.

Han tiltrer 01.09.2015 og er fastlege.
Referat fra årsmøtet med valg ligger under referater.
Seminaret ble holdt på Støtvig Hotell og Spa på Larkollen. Det ble også denne gang godt mottatt av medlemmene, både mht til det faglige innholdet og den sosiale opplevelsen. Årsmøtet ble vellykket dirigert og gjennomført av Svein Rønsen. Vedtektene ble godkjent med noen endringer. Disse skal godkjennes av Legeforeningen sentralt før man får de endelig klare for publisering. Valget gikk uten overraskelser eller komplikasjoner etter godt forarbeid av valgkomitéen.

Jens Kristian Lind-Larsen, fastlege ved Ekholdt legekontor er valgt som ny leder. Han er også spesialist i indremedisin, og han tiltrer so nevnt 1.september

Vi koste oss i det moderne og trivelige hotellet, spiste god mat og fant tid til diskusjoner og sosial omgang med nye og kjente kolleger.

TIlbakemeldingene har vært gode - noe som gir inspirasjon til videre arbeid for fellesskapet.