Bokbad med Jan Boris Stene og Kjetil Karlsen

Sør-Trøndelag legeforening har gleden av å invitere til høstens andre bokbad - denne gang med Jan Boris Stene som bokbades av Kjetil Karlsen.
Høstblader

Denne gangen velger vi å avholde arrangementet på Teams, og lenke vil bli tilsendt dere.
Lenke vil også bli lagt ut på facebook.

DATO/TID: torsdag 26. november kl. 18.00

Jan Boris Stene er overlege ved Kreftklinikken på St. Olavs hospital, og er aktuell med sin femte krimroman "Med døden som følge".

Utdrag fra anmeldelse i Adresseavisen:
"Vi befinner oss blant pasienter, pårørende, sykepleiere og leger på Kreftklinikken.
Det er en morder løs. Vedkommende dreper kun de aller sykeste, og bruker til dels giftstoffer som er kjent fra en virkelig seriemorder ute i Orkland for noen tiår siden.

Samtlige ofre er med i en studie som skal undersøke virkningen av et spesielt preparat - og det er de hvis resultater kan avsløre at preparatet ikke virker som må bøte med livet".

Med i handlingen er også koronasituasjonen 2020, og forfatteren viser en stor styrke i skildringen av arbeidsforhold, profesjonskamp osv. på sykehus i en tilspisset krisetid.

Jan Boris bokbades av Kjetil Karlsen, anestesilege og forfatter.

Vi ønsker hjertelig velkommen og håper mange logger seg på og får et velfortjent avbrekk i en hektisk hverdag!