Obligatorisk kurs G i samfunnsmedisin

Nordland Legeforening og Norsam arrangerer obligatorisk kurs G i "Kommunikasjon og formidling - rådgivning og samhandling" 29. september til 3. oktober 2014 på Radisson Blu hotell i Bodø.

Obligatorisk kurs G i samfunnsmedisin

Kurskomiteen består av Jarand Gjestland, Hege Kristin Aune Jørgensen og Raymond Dokmo + kommunikasjonsrådgiver Tove Myrbakk i sekretariatet til Nordland Legeforening.

Vi har etter beste evne prøvd å få til et aktuelt og spennende kurs med engasjerte innledere. Det er lagt vekt på medietrening og 2. - 3.10 er i stor grad viet til teori rundt det å jobbe i forhold til media og praktiske øvelser. Kommunikasjonssjef Knut Braaten i Legeforeningen vil orientere om hva han og samfunnspolitisk avdeling i Legenes Hus kan bidra med og gi gode råd.

PRAKTISK INFORMASJON:

Kursavgift: 6.000,-.
Kurset er godkjent som obligatorisk kurs til videreutdanningen.kurs G i samfunnsmedisin med 45 timer hvorav rundt 10 timer er litteratur som forutsettes lest før kurset. Mer informasjon om dette blir sendt deltakerne. Kurset er også godkjent med 30 valgfrie poeng til  spesialiteten allmennmedisin.

50 % refunderes fra Fond II. Kursavgift faktureres ved påmelding. Det samme gjelder deltakelse på pizzabuffet 30.9.14, asiatisk tapas 1.10 og fiskerbondens festbord 2.10. Alle deltakere gjør opp med hotellet for rom/frokost og dagpakker.

Det er forhåndsbooket en del rom på Radisson Blu. Det lønner seg å være tidlig ute for å sikre seg disse. Bruk denne linken for å bestille rom: http://tinyurl.com/LEGE290914

Om noen ankommer den 28.9, må de først endre ankomstdatoen og så trykke på ”search again” til høyre i bildet for å aktivisere endringen før de fortsetter.

Frist for påmelding er 15. august 2014. Ved avmelding etter 15.9 refunderes ikke kursavgift unnatt ved dokumentert sykdom.

Hotellpriser:
Boende: Halvpensjon (rom/frokost/lunsj) i enkeltrom kr. 1445,-. Boende må betale ekstra dagpakke 3.10. kr. 545,-
Ikke-boende: Obligatorisk dagpakke for ikke-boende kr. 545,- pr. dag.

Ekstra:

Pizzabuffet med samfunnsmedisinsk quiz 30.9 på hotellet kr. 300,-

Asiatisk tapas 1.10 på Ohma (restauranten ligger i 1. etg. på hotellet) kr. 400,-. For de som deltar på medlemsmøte i regi av LSA dekkes middagen av dem.

Fiskerbondens festbord på Molostua 2.10 kr. 700,-.

Meld deg på kurset her