Ny medisinstudent i utlandet?

Norsk medisinstudentforening (Nmf) er et kollegium for norske medisinstudenter, og Nmf Utland er lokallaget til de som studerer i utlandet.

Som fagforening og underavdeling av Den norske legeforening (Dnlf) arbeider vi med lønn, rettferdig konkurranse om turnus og hjelper deg fra første studieår om du skulle oppleve problemer på jobb. Du får tilgang til hjelp og råd fra Legeforeningens advokater og rådgivere, samt at via våre medlemsfordeler kan du tegne ansvarsforsikring og bankforsikring til markedets beste tilbud.

Vi er i tillegg en interesseorganisasjon som arrangerer relevante kurs, for eksempel pleiemedarbeiderkurs, stikkekurs, suturkurs, større prosjekthelger som Akuttmedisinsk Seminar (AMS), turneer som Sykemelderveilederen og Antibiotikaveilederen, Mentorordningen kobler studenter og leger, og vi jobber med global helse, blant annet MedHum og UAEM.

Les om flere medlemsfordeler her.

Les mer om turnus her.

Styremedlemmer fra 13/14 og 14/15 under Årsmøtet 2014.

Vil du bli medlem? Meld deg inn her!

(245 kr/semester med ANSA-medlemskap, 305 kr/semester uten. PS: om du skatter, trekkes beløpet automatisk fra på skatten).

Søk støtte hos lånekassen for utdanning  i utlandet

Søk om støtte fra Lånekassen til medisinutdanning i utlandet.

.