AKTUELLE KURS I PALLIATIV MEDISIN

Her legges kursinformasjon for noen aktuelle kurs i palliativ medisin. Tips oss gjerne om kurs som skal holdes i din region. Vi vil spesielt promotere vårt eget kurs for leger som jobber i palliasjonsfaget: Kurs på Røros 15.-17. mars 2019: Palliasjon for viderekomne. FORTSATT NOEN LEDIGE PLASSER - KAST DEG RUNDT OG GI DEG SELV EN JULEPRESANG: MELD DEG PÅ VÅRT KURS PÅ RØROS I MARS!

Røros. Foto: Riksantikvaren

NFPM gjentar suksessen fra 2017 med gode kollegaer, faglig påfyll og mental rekreasjon i vakre og vinterlige omgivelser på Røros.

Styret har derfor besluttet å etablere dette som en fast kursserie hvert annet år, og det neste kurset vil finne sted på Røros hotell 15. – 17. mars  2019.

Vi lager et spennende og allsidig kursprogram med temaer fra etikk, kommunikasjon og klinikk, med rik anledning til diskusjon og refleksjon rundt problemstillinger de fleste av oss kan kjenne seg igjen i. Kurset er beregnet på leger som arbeider hel eller deltid innen palliasjon. Medlemmer av Norsk forening for palliativ medisin har fortrinnsrett. Andre leger med interesse for palliasjon så langt plassen tillater det.

Så meld deg på og møt gamle og nye kollegaer på Røros!

Med hilsen fra kurskomiteen
Eva Gravdahl, Ingeborg Skulberg, Anne-Tove Brenne, Kari Margrethe Larsen og Siri Steine

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ANDRE KURS OM PALLIASJON

-          Kreft i allmennpraksis fra forebygging til palliasjon den 07.02.19 - 08.02.19

7TH ACP- I CONFERENCE Rotterdam 14. - 16. March 2019
Følg lenken for mer informasjon:

EAPC 16. verdenskongress. Berlin 2019.

Konferansen er i ferd med å ta form; Det går ut invitasjoner til posterutstillere og foredragsholdere fra og med desember-18.