Årsmøte og årsmøtekurs 2024

Årsmøtekurs i samfunnsmedisin arrangeres for første gang i Finnmark. Norsam og LSA ønsker velkommen til Alta 28.-29. august. Kursinnhold er under planlegging. Årsmøtene i LSA og Norsam gjennomføres om ettermiddagen onsdag 28. august.
Scandic Alta

De samfunnsmedisinske foreningene LSA (Leger i samfunnsmedisinsk arbeid) og Norsam (Norsk samfunnsmedisinsk forening) viderefører tradisjonen med felles årsmøtekurs.

For første gang gjennomføres dette i Finnmark, på Scandic hotel i Alta. Årsmøtekurset går over to dager, onsdag 28.8 og torsdag 29.8.

Kurset starter onsdag morgen, og deltakere med reisevei forventes å ankomme tirsdag ettermiddag/kveld. Kurset avsluttes med lunsj torsdag 29.8 slik at det skal korrespondere med direktefly til Oslo.

Vi åpner for påmelding i april. Bestilling av hotell skjer sammen med påmelding til kurset.

Norsam er ansvarlig arrangør for kurset og foreningens styre er kurskomite for faginnholdet. Flere aktuelle tema har vært diskutert, blant annet livskvalitet og helsepersonellsituasjon/ressurstilgang. Samfunnsmedisinere oppfordres å komme med innspill til tema.

Denne nettsiden oppdateres. Hold av datoene for årsmøtekurset.

Norsam